کد خبر: ۱۱۷۹۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: رسول خادم 10 سال در شورای شهر بود و یک بار به اردوی تیم ملی نیامد، اما نزدیک انتخابات،‌ یاد ادای دین به کشتی افتاد.

فردین معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دریافت نکردن مجوز از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی گفت: دیگر تمرین نمی‌کنم؛ زمانی‌که خادم اعتقادی به من ندارد دیگر چه‌کار باید کنم و برای چه تمرین کنم؟

وی در پاسخ به این سوال که این فرصت را دارد تا از قهرمانی کشور به تیم ملی برسد، عنوان کرد: می‌خواستم دوباره از قهرمانی کشور شروع کنم، اما چه تضمینی وجود دارد که در صورت موفقیت دوباره چنین برخوردی با من نشود. بعد از جام جهانی هم دیگر تمرین نکردم چون انگیزه‌ای نداشتم. با من بازی کردند؛ در حالی‌که دوباره می‌توانستند به من هم فرصت بدهند. اگر هم قرار بود خط بخورم بهتر بود به اردوها دعوت می‌شدم و اگر آماده نبودم حذفم می‌کردند.

دارنده مدال نقره جهان گفت: قبل از المپیک هم گفته بودم هر کسی من را ببرد حرفی نمی‌زنم، اما باوجود کشتی‌های خوبی که در لیگ گرفتم و با وجود پیروزی 7 بر یک مقابل دارنده مدال برنز المپیک باز هم دعوت نشدم. اگر لیگ مهم نیست چطور نفراتی مانند مرادی بعد از 10 سال در جام جهانی کشتی گرفتند؛ طهماسبی و شمس ناتری چطور به اردو دعوت شدند؟ من را هم دعوت می‌کردند.

معصومی افزود: مگر خود خادم چطور انتخاب می‌شد. بعد از خداحافظی از کشتی در جهانی تهران گفت که مردم از من خواستند برگردم؛ خب مردم از من هم می‌خواهند، اما چرا به خواسته مردم احترام نگذاشتید. فقط مردم شما را دوست داشتند؟ اردوی تیم ملی جای رأی گرفتن برای شورای شهر نیست.

وی تصریح کرد: با حضور خادم دیگر تمایلی برای حضور در کشتی ندارم. مگر رقبای جوان من چه کاری انجام داده‌اند که من نکردم؟ حق من را ندادند و عدالت رعایت نشد. خادم مسیر زندگی من را تغییر داد و به خدا واگذارش می‌کنم، اما مقصر اصلی خطیب است.

معصومی ادامه داد: بعد از پایان لیگ به صورت تلفنی با خطیب صحبت کردم و او قول داد که حق مسلم من حضور در تیم ملی است و با خادم صحبت می‌کند تا دوباره دعوت شوم. متأسفم برای خطیب! وقتی نمی‌تواند کاری را انجام دهد. اگر قول نمی‌داد شاید راه‌های دیگر را امتحان می‌کردم. وقتی مسئول فدراسیون هم به من دروغ می‌گوید دیگر چه انتظاری داشته باشم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود به دنبال تغییر ملیت است گفت: به دنبال کارهایم هستم، با چند کشور هم صحبت کرده‌ام. با حضور خادم من دیگر تمایلی به حضور در کشتی ندارم و بهتر است بروم. وی 10 سال در شورای شهر بود یک بار به اردوی تیم ملی نیامد، اما چطور نزدیک انتخابات به یاد ادای دین به کشتی افتاد. در حالی‌که تمام زندگی‌اش از کشتی بود. روسای فدراسیون‌ها بد، اما کشتی که بد نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها