کد خبر: ۱۱۷۸۲۹
زمان انتشار: ۰۱:۲۷     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
ابرقویی‌نژاد:
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: از مدیرعامل باشگاه استقلال به علت اظهارنظرش بدون تحقیق گله‌مند هستم.

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه از تاج، ابرقویی‌نژاد و ساکت سه عضو اصفهانی هیئت ‌رئیسه سازمان لیگ برای مساعدت در برگزاری دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در تاریخ نهم فروردین ماه انتقاد داشت،‌ عنوان کرد: در جلسه هیئت‌ رئیسه کلیات برنامه مطرح می‌شود و درباره اینکه با توجه به برگزاری مسابقات دور مقدماتی جام جهانی، برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود که تا 20 اردیبهشت لیگ به پایان برسد و درباره ریز تاریخ مسابقات بحثی صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: مسائل مربوط به برگزاری مسابقات در تاریخ مقرر به مسائل اجرایی کمیته مسابقات سازمان لیگ برمی‌گردد و به هیئت رئیسه مربوط نیست. ما درباره تاریخ ریز مسابقات هیچ‌وقت اظهارنظر نمی‌کنیم. در جلسه صحبت کردیم تا هفته پایانی همزمان برگزار شود و مسابقات هم تا 20 اردیبهشت ‌ماه به پایان برسد.

عضو هیئت ‌رئیسه سازمان لیگ تصریح کرد: اگر آقای فتح‌الله‌زاده هم چنین صحبت‌هایی کرده است، یا بد برداشت کرده یا اطلاعی از این موضوع نداشته. فتح‌الله‌زاده مدیر با سابقه‌ای است و من از او گله‌مندم که چرا بدون تحقیق در مورد مسئله‌ای صحبت می‌کند، هرچند که هنوز هم تاریخ برگزاری مسابقه قطعی نشده است پس چرا باید چنین صحبت‌هایی مطرح شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها