کد خبر: ۱۱۷۶۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
مدافع تیم پرسپولیس گفت: دوست دارم در فینال حذفی با استقلال رو به رو شویم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، علیرضا نورمحمدی درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: برد مقابل کمک زیادی کرد تا از نظر روحی بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار بگیرند. ما آماده دیدار با ذوب آهن هستیم و می دانیم بازی سختی خواهیم داشت اما تمام امید ما برای کسب سهمیه آسیایی رقابت های جام حذفی است و باید در این جام قهرمان شویم.

 

وی ادامه داد: شرایط ذوب آهن در جدول خوب نیست اما آنها فوتبال زیبایی را بازی می کنند. در دور رفت هم این تیم واقعا ما را اذیت کرد اما امیدواریم در اصفهان پیروز شویم. نباید گول نتایج ذوب آهن را بخوریم چراکه در این صورت شرایط برایمان سخت می شود.

 

مدافع پرسپولیس با اشاره به اینکه 3 بازی تا قهرمانی در حذفی فاصله دارند، عنوان کرد: ما هدفمان قهرمانی است و تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه تیمها شکست دهد. می خواهد حریفمان استقلال باشد یا هر تیم دیگری!

 

نورمحمدی درباره اینکه در نیم فصل دوم چند تیم را با 4 گل شکست داده اند، افزود: زیبایی فوتبال به این است. استقلالی ها یک عمر عدد چهار را به ما نشان دادند حالا ما حریفان را 4 تایی می کنیم. البته به استقلالی ها همان عدد 6 را نشان می دهیم!

 

وی همچنین گفت: سپاهان معمولا در جام حذفی گربه سیاه پرسپولیس بوده و به همین خاطر دوست دارم با استقلال در فینال جام حذفی روبه رو شویم.

 

نورمحمدی درباره وضعیت محسن بنگر تاکید کرد: من دوست دارم بنگر هرچه زودتر برگردد. جای خالی او در تیم احساس می شود و شاید در اصفهان هم کنارمان باشد.

 

وی در خاتمه اضافه کرد: احتمال اینکه دیدارمان با ذوب آهن به پنالتی بکشد زیاد است اما امیدوارم این اتفاق نیفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها