کد خبر: ۱۱۷۶۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم تیم نفت تهران گفت: «بازی کردن کنار مجتبی جباری برای من تبدیل به یک آرزو شده است.»

به گزارش 598،امین منوچهری اظهار داشت: «آنهایی که می گویند نفت انگیزه ای برای ادامه لیگ ندارد بهتر است به جدول نگاه کنند. شاید کسب سهمیه برای نفت کمی سخت شده باشد اما ما هنوز امیدوارم چون با تیم های بالای جدول بازی داریم و می توانیم سرنوشتمان را خودمان تعیین کنیم. اگر فردا بتوانیم تراکتور را شکست دهیم اختلاف امتیازمان با این تیم به عدد 5 می رسد و می توانیم با بردهای هفته های آینده به کسب سهمیه امیدوار شویم.»


وی درباره دیدار نفت مقابل تراکتور، افزود: «برای این بازی انگیزه زیادی داریم. نفت با تیمهایی مثل تراکتور، فولاد و سپاهان بازی دارد. ما می توانیم هم خودمان را بالا بکشیم و هم در تعیین تیم قهرمان لیگ برتر تاثیرگذار باشیم. فردا هم با این هدف به زمین می رویم که تراکتور را شکست دهیم و اختلاف امتیازمان را با تیم های بالانشین کمتر کنیم.»


مهاجم نفت درباره مقایسه شرایط خودش و ایمان موسوی در استقلال گفت: «راستش را بخواهید زیاد به این موضوع فکر نکرده ام. بازی کردن در استقلال علاوه بر اینکه لذت بخش است مشکلات خاص خودش را هم دارد. هدف از جدایی من از استقلال و آمدن موسوی این بوده که به استقلال کمک کنیم. برای موسوی آرزوی موفقیت می کنم چرا که هواداران بی صبرانه دوست دارند بردهای این تیم را ببینند.»


منوچهری با اشاره به بازگشت مجتبی جباری به ترکیب استقلال، ادامه داد: «حالا همه به حرف من می رسند که گفتم حضور جباری تا چه اندازه به نفع مهاجمان است. او در بازی های اخیر نزدیک به 10 پاس گل داده و خیلی برای استقلال تاثیرگذار بوده است. فکر می کنم بازی کردن کنار مجتبی برای من آرزو شده همانطور که خیلی دوست دارم کنار فرهاد مجیدی بازی کنم چرا که او همیشه به فکر مهاجم کناری اش است.»


وی در پاسخ به این سوال که مثل کریم انصاری فرد حاضر است به سایپا گل نزند تا از طرف مدیر عامل سایپا لقب پهلوان بگیرد؟ گفت: «من حتی اگر روبروی تیم پدرم هم بازی کنم دوست دارم گل بزنم و به شرطی پاس می دهم که موقعیت مهاجم بغل دستی ام از من بهتر باشد. من آن بازی را از نزدیک دیدم. دقایقی قبل از آن صحنه انصاری فرد در حالی که می توانست پاس بدهد خودش توپ را زد و موقعیت را از دست داد. استنباط من از آن صحنه این است که کریم فکر کرد نمی تواند توپ را گل کند و برای اینکه تحت فشار قرار نگیرد پاس داد تا بعدا از او انتقاد نشود که چرا گل نزد. من سایپا را دوست دارم اما اگر مقابل این تیم موقعیت گلزنی داشته باشم حتما گل می زنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها