کد خبر: ۱۱۷۶۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح خدمات رسانی به خانواده ایثارگران را جدی تر پیگیری کنند.

به گزارش 598 به نقل از شهدای ایران ؛ سید مهدی هاشمی با اشاره به خدمات ارائه شده سازمان نظام مهندسی به خانواده شهدای مهندسی کشور اظهار داشت: این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و بنا براین است که این ها را شناسایی کنیم و یک بانک اطلاعاتی برای آنها ایجاد کنیم ضمن اینکه ما بازدید و رسیدگی به امور خانواده شهدا را نیز در دستور کار خود در مناسبت های مختلف داریم، که انشاءالله در آینده بتوانیم به آنها به خوبی خدمت رسانی کنیم.

وی در ادامه به طرح خدمات رسانی به جانبازان و خانواده های آنها اشاره کرد و گفت: متاسفانه این هم از نکاتی است که مسئولین نسبت به آن بی توجه شده اند و انتظار بنده این است که هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه مجمع تشخیص مصلحت نظام این را جدی تر پیگیری کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح می توان رضایتمندی خانواده های آنها را ایجاد کرد و این حداقل کاری است که می توان برای جبران بخشی از زحمات آنها انجام داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها