کد خبر: ۱۱۷۵۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
گزارشی از پرداخت نشدن جوایز مدال‌آوران تیراندازی
پاداش‌های مدال‌آوران تیراندازی پرداخت نشده و مشخص نیست در این میان کدام نهاد مقصر است.

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری فارس، وزارت ورزش و جوانان طبق روال گذشته هر سال یا یکسال در میان برای تجلیل از ورزشکارانی که توانسته‌اند در طی سال مدال‌های جهانی کسب کنند، مراسمی را برگزار و از این ورزشکاران با اهدای جوایزی تقدیر می‌کند.

امسال هم از سوی وزارت ورزش و جوانان مراسم تقدیر و تجلیلی برگزار و از مدال‌آوران سال 1390 تقدیر و تشکر شد که در این میان پاداش‌های در نظر گرفته شده به تمام فدراسیون‌ها به جز فدارسیون‌های جانبازان و معلولین و تیراندازی پرداخت شد که البته بعداً پاداش جانبازان هم پرداخت شد و تنها ورزشکارانی که هنوز جوایز آنها پرداخت نشده است، تیراندازان هستند که امیدوارند تا پایان سال این جوایز به آنها هم مانند سایر ورزشکاران رشته‌‌های دیگر پرداخت شود.

نواب نوری، دبیر فدراسیون تیراندازی در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در دو مراسمی که امسال حضور داشتم به شخصه از قول وزیر ورزش شنیدم که پاداش تمام مدال‌آوران سال 1390 پرداخت شده و این نشان می‌دهد که وزارت ورزش هزینه جوایز را تخصیص و پرداخت کرده است که حالا هزینه پاداش تیراندازی کجا خرج شده است، مشخص نیست.

وی ادامه داد: این پول تحویل فدراسیون‌ها نمی‌شود و صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان وظیفه پرداخت پاداش به مدال‌آوران را دارند و آن را مستقیم به خود ورزشکار می‌دهند و به هیچ وجه این پول وارد حساب فدراسیون نمی‌شود که ما بخواهیم آن را خرج کنیم.

نوری یادآور شد: به واقع نمی‌دانم این پول کجا خرج شده است اما برای‌مان مهم است که پاداش تیراندازان تا قبل از پایان سال مانند تمام ورزشکاران رشته‌های دیگر به آنها پرداخت شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی تأکید کرد: البته پول تخصیص یافته برای تیراندازان به احتمال 90 درصد به صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان پرداخت شده و صندوق باید در این خصوص پاسخگو باشد. آنها اگر اعتباری هم نگرفته‌اند، باید در این خصوص پیگیری می‌کردند که چرا با وجود تأکید وزیر ورزش که پاداش تمام فدراسیون‌ها پرداخت شده، برای تیراندازان این اتفاق نیفتاده است.

وی در پایان افزود: پول پاداش‌ها یا پرداخت شده و صندوق جای دیگر خرج کرده یا پرداخت نشده که باز هم صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان برای حمایت از حقوق ورزشکاران این موضوع را پیگیری می‌کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها