کد خبر: ۱۱۷۵۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
مدافع فرانسوی منچستریونایتد با تمجید از ستاره پرتغالی سابق تیمش معتقد است وی به دنیا آمده تا به پیروزی برسد.

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری فارس، پاتریس اورا بر این باور است که عشقی که رونالدو به باشگاه انگلیسی دارد کار را برای دیدار برگشت در اولدترافورد سخت می‌کند. رئال مادرید امیدوار است بتواند به مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان صعود کند.

رونالدو 6 سال را در اولدترافورد گذرانده است و اکنون خود را برای بازی در این ورزشگاه آماده می‌کند که اولین بازگشتش به منچستر پس از ترک باشگاه در سال 2009 است.

اورا در این باره اظهار داشت: وقتی با عشق بازی می‌کنید کار بسیار سختی دارید.

شیاطین سرخ با اختلاف 15 امتیازی نسبت به رقیب همشهری خود سیتی در صدر لیگ برتر هستند و روز گذشته به راحتی با نتیجه 4 بر صفر مقابل نورویچ به برتری رسیدند.

مدافع فرانسوی در این باره اظهار داشت: این خانه رونالدو است بنابراین احساسات بسیار زیادی در این بازی خواهد داشت. امیدوارم که به این خاطر عالی بازی نکند.

بازیکن منچستریونایتد خاطرنشان کرد: رونالدو برای پیروزی به دنیا آمده است و در 28 سالگی در اوج فوتبالش است. کریس یک برنده و یک رقیب بزرگ است، اگر بتواند مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسد، این کار را انجام خواهد داد.

اورا ادامه داد: هواداران حاضر در اولدترافورد استقبال فراوانی از رونالدو به عمل خواهند آورد. هواداران هرگز کاری را که او انجام داده فراموش نمی‌کنند. او هنوز هم عاشق باشگاه است. پس از تساوی یک بر یک در برنابئو با هم صحبتی داشتیم و او گفت بازی در اولدترافورد سخت تر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها