کد خبر: ۱۱۷۵۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
شماره 7 استقلال تا حالا در هیچ کدام از بازی های خارج از خانه این تیم شرکت نکرده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امروز استقلال در قم به مصاف صبا مي رود اما نکته مبهم در اين بازي عدم حضور مجيدي در بازي استقلال مقابل صبا در قم است. نکته جالب در‌ خصوص اين بازيکن اينجاست که از زماني مجيدي به استقلال بازگشته همراه استقلال به شهرستان‌ها نرفته، به‌طور مثال او به شيراز نرفت تا در بازي استقلال مقابل فجر اين شهر غايب باشد. حالا هم که بحث مصدوميت اين بازيکن شنيده شده تا بازي نکردن اين بازيکن در خارج از تهران کمي عجيب به نظر برسد. گفته می شود دلیل این مساله کیفیت زمین چمن استادیوم های شهرستان ها باشد.


مجیدی تا حالا به بهترین آمار گلزنی را نسبت به دقایقی که بازی کرده در بین تمام مهاجمان استقلال داشته و حضور او در بازی های خارج از خانه می تواند کمک زیادی به آبی ها بکند. با این حال او ترجیح می دهد فقط در بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، بازی کند.


مجيدي در هفته قبل از دربی و در بازی که با ملوان برگزار می شد، با استقلال به انزلی نرفت. در آن زمان کادر فنی استقلال دلیل شرکت نکردنش در آن بازی را ناآماده بودنش اعلام کرده بودند. او در بازی با فجر هم که در هفته بیست و ششم برگزار شد، سه اخطاره بود و نتوانست بازی کند. حالا این هفته هم مصدومیتی را بهانه کرده که به نظر نمی رسد جدی باشد.


گفته مي شود، مهمترین دلیلی که مجیدی حاضر نیست در بازی های خارج از خانه بازی کند کیفیت بد چمن استادیوم های شهرستان ها است. او به دلیل سن و سال بالایی که دارد، ممکن است کیفیت بد چمن باعث مصدومیتش شود و به همین دلیل ترجیح می دهد فقط در بازی هایی بازی کند که در استادیوم آزادی برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها