کد خبر: ۱۱۷۵۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
مديرعامل پرسپوليس گفت: «من فقط گوشه‌اي از واقعيت‌ها را گفتم، کو تا آخرش را بگويم. اگر لازم باشد براي نجات فوتبال آن‌ها را به زبان مي‌آورم ولي من الان بيشتر به فکر درست کردن پرسپوليسم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد رويانيان روي حرف‌هايش هست. او از موضعي که دارد عقب‌نشيني نمي‌کند. بعد از بازي آلومينيوم بود که رويانيان يکي از تندترين مصاحبه‌هاي فوتبالي‌اش را عليه حسين عسگري، رئيس دپارتمان داوري انجام داد. او در گفتگويي تاکيد مي‌کند هنوز نيز روي حرف‌هايش هست.


* فدراسيون براي شما راي صادر کرد و جريمه مالي شديد.


- حتما چيزي بوده که من اعتراض کردم اما متاسفانه فدراسيون فوتبال به جاي اين‌که حرف‌هاي من را فقط يک‌بار هم که شده پيگيري کند، عليه من راي مي‌دهد. من اين راي را قبول ندارم و معتقدم پاک کردن صورت مسئله است.


* يعني شما روي حرف‌هاي گذشته‌تان هستيد؟


- بله، من يک قدم هم از مواضع قبلي‌ام عقب‌نشيني نکرده‌ام. مي‌گويم دست‌هايي در کار هست که پرسپوليس نتيجه نگيرد. تا زماني‌که بمانم روي حرفم مي‌ايستم و از حيثيت باشگاهم دفاع مي‌کنم. ما بايد جلوي يک‌سري مسائل را بگيريم ولي ظاهرا دوستاني که در فدراسيون هستند ترجيح مي‌دهند چشم‌هاي خود را ببندند و هيچ کاري نکنند.


* شما هم مثل بعضي فوتبالي‌ها زياد درباره دست‌هاي پشت‌پرده حرف مي‌زنيد. البته اين بعضي‌ها که فقط حرفش را مي‌زنند...


- من دست‌هاي پشت‌پرده و خيلي رفتارهاي ناپسند در پرسپوليس ديدم. بخشي را گذرا گفتم. همه فکر کردند دارم فرافکني مي‌کنم. خيلي‌ها به من گفتند توهم داري. بعضي‌ها گفتند دارد همه را مي‌کوبد. من فقط گوشه‌اي از واقعيت‌ها را گفتم، کو تا آخرش را بگويم. اگر لازم باشد براي نجات فوتبال آن‌ها را به زبان مي‌آورم ولي من الان بيشتر به فکر درست کردن پرسپوليسم. همان‌طور که گفتم اگر يک روز لازم شد چيزهايي را که نبايد، مي‌گويم. در آن زمان هم مسئولان عزيز فدراسيون مي‌توانند همچنان چشم و گوش خود را ببندند و به راه گذشته ادامه دهند.


* شما وعده داديد که پرسپوليسي بين‌المللي خواهيد ساخت اما هنوز موفق نشده‌ايد.


- ما براي داشتن پرسپوليسي جهاني بايد بازيکنان بين‌المللي و جهاني هم بياوريم.


* پس راه زيادي در پيش داريد.


- اينجا ديگر بايد آقاي فتح الله زاده به کمک ما بيايد!


* چرا؟


- که با کمک او بتوانيم مسي يا رونالدو را به پرسپوليس بياوريم! (خنده) ولي جدا از شوخي ما برنامه داريم و مي‌خواهيم پرسپوليس و فعاليت‌هايش را وسعت ببخشيم. بالاخره هم يک بازيکن بزرگ به پرسپوليس مي‌آوريم تا هم برايمان تبليغ شود و هم اين‌که بتوانيم تجربه‌هاي او را به تيم منتقل کنيم.


* ولي شما ابتداي فصل در خريد بازيکنان خارجي موفق نبوديد. تجربه سوسا و کئون را داريد. البته در نيم‌فصل دوم جبران کرديد.


- سوسا که مصدوم شد با کئون هم قرارداد نبستيم پس چطور مي‌گوييد تجربه بد؟ نيلسون هم که يکي از بهترين گلرهاي ليگ برتر است. پس ما تجربه بدي نداشتيم. اتفاقا از زماني‌که من آمدم بازيکنان خارجي خوبي جذب کرديم. زايد، آودوکيچ، ولاتکو، پروويچ و...


* فکر مي‌کنيد زمان براي ساختن پرسپوليس بين‌المللي داريد.


- من نمي‌گويم که 5 سال زمان مي‌خواهم، فقط دوست دارم 2 سال به من وقت بدهند تا بتوانم باشگاه را سر و سامان دهم. در حال حاضر شرکت‌هايي را به اسم پرسپوليس در خارج از ايران تاسيس کرده‌ايم که به موقع درباره فعاليت‌هاي آن‌ها توضيحات کامل را خواهم داد. انگيزه‌اي جز ساختن اين باشگاه مردمي ندارم و شک نکنيد تا لحظه‌اي که باشم دست از فعاليت براي باشگاه برنمي‌دارم. من تا اينجا به وظايفي که داشتم عمل کردم. سال گذشته محبوب‌ترين مربي پرسپوليسي‌ها را آوردم. امسال هم بهترين‌ها را جذب کردم. کسي قدرت خريد اين بازيکنان را نداشت. خيلي از جريانات غيرفوتبالي به من و تيمم ضربه زد. طرفداران بايد هوشيار باشند که جلوي اين بي‌اخلاقي‌ها بايستند و احساساتي نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها