کد خبر: ۱۱۷۵۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
رییس کمیته‌ فوتسال با تایید مذاکره با حسین شمس برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال گفت، در قرارداد فعلی "خسوس" سر فدراسیون کلاه گذاشته‌اند!

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید رضا افتخاری با اعلام آغاز اردوی تیم ملی فوتسال از امروز (دوشنبه) برای اعزام به تورنمنت روسیه بیان کرد: برای ادامه سرمربیگری خسوس در تیم ملی پس از نتیجه‌ای که او در دو بازی دوستانه مقابل روسیه می‌گیرد تصمیم‌گیری خواهیم کرد. نمره قبولی او بازی خوب تیم ملی است. ممکن است تیم نتیجه‌ نگیرد، اما چنانچه بازی خوبی بازی کند ما را راضی کرده است. به هر حال خود خسوس می‌گفت شما من را در ایران امتحان نکرده اید و ما این فرصت را به او دادیم.

رییس کمیته‌ فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تمدید قرارداد خسوس نیز وجود دارد؟ مطرح کرد: احتمال تمدیدش وجود دارد، اما نه با این قرارداد. در قرارداد فعلی سر ما کلاه گذاشتند! واقعا رقم قرارداد خسوس بالاست و باید پایین بیاید. من خودش را هم راضی کرده‌ام که در آن تجدیدنظر کند. به هر حال یک مربی در قبال کاری که انجام می‌دهد باید مزد بگیرد و نباید این طور باشد که یک بازی انجام دهد و شش ماه به مرخصی برود. رقم قرارداد او واقعا بالاست. به خودش هم گفته‌ام که سال آینده دیگر از این خبرها نیست.

افتخاری همچنین در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که آیا پیشنهاد سرمربیگری به حسین شمس به شرط انجام ندادن مصاحبه‌های تند صحت دارد؟ افزود: من به شمس گفته‌ام که در رفتار خودش تجدیدنظر کند تا ما زمینه حضورش را فراهم کنیم، اما هیچ تغییری به وجود نیامد و چند روز پیش هم صحبت کرده بود، البته مصاحبه آزاد است، اما نباید حرفی بزند که تبلیغات برای خودش باشد و راه را برای خودش ببندد. من به او گفتم خودت را کنترل کن و ما هم برای برگشتنت کاری می‌کنیم. اما او جلوی خودش را نگرفت. با این حال باز هم صبر ما زیاد است و امیدواریم درست شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها