کد خبر: ۱۱۷۳۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
تیم فوتبال استقلال با 5 غایب به مصاف صبای قم می‌رود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم استقلال امروز در حالی به شهر قم سفر می کند که 4 بازیکن این تیم در اين بازي غايب خواهند بود. جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی به دلیل محرومیت و ایمان موسوی نیز به دلیل مصدومیت در بازی با صبا غایب خواهند بود.


* فرهاد مجيدي به بازي صبا نمي رسد


از سوی دیگر سرمربی تیم استقلال وضعیت فرهاد مجیدی را برای بازی فردا نامشخص اعلام کرده و به احتمال فراوان کاپیتان این تیم نیز نتواند در بازی با صبا آبی پوشان را همراهی کند.


دکتر نوروزی درباره مصدومیت پیش آمده برای فرهاد مجیدی، اظهارداشت: «پشت پای مجیدی گرفتگی مختصری دارد. صلاح دیدیم ریسک نکنیم و به او در بازی فردا استراحت دهیم تا مشکلی پیش نیاید.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی به بازی حساس مقابل تراکتور می رسد، گفت: «بهتر است که فرهاد استراحت کند تا به این بازی برسد. خیال هواداران راحت باشد. مجیدی برای بازی با تراکتور مشکلی نخواهد داشت.»


* جباري برخلاف شايعات به قم مي رود


فبل از شروع تمرین امروز استقلال این شایعه مطرح شد که مجتبی جباری به دلیل مشکلات مالیاتی که دارد در تمرین امروز شرکت نمی کند و همراه تیم به قم نمی رود اما وی امروز در کمال آمادگی در تمرین آبی پوشان حاضر شد و فردا هم مقابل صبا به میدان خواهد رفت. پیش از این فتح الله زاده به جباری قول مساعد داده بود که مشکلات مالیاتی اش را برطرف کند و این اتفاق ظرف روزهای آینده رخ خواهد داد.


* آبی پوشان پس از تمرين امروز راهی قم خواهند شد. اعضای تیم استقلال بلافاصله پس از رسیدن به قم در هتل خورشید مستقر خواهند شد. دیدار دو تیم صبا و استقلال روز دوشنبه از ساعت 17:20 در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.


* جريمه نقدي و تدکر کمیته انضباطی به استقلال بابت ورود تماشاچی اش به زمین مسابقه


دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی و استقلال تهران بیست و هفتم بهمن ماه در شیراز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه استقلال به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین در دقیقه 92 بازی یکی از تماشاگران تیم استقلال از روی فنس به داخل زمین چمن آمده که با کمک نیروی انتظامی به بیرون از زمین هدایت شد. کمیته انضباطی ضمن تذکر به تیم استقلال، اعلام کرد که مسئولیت اقدامات تماشاگران بر عهده تیم است و در صورت تکرار تخلف، جرایم سنگین تری در پی خواهد داشت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها