کد خبر: ۱۱۷۲۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه صبا با بیان اینکه صمد مرفاوی شناخت خوبی از تیم استقلال دارد، گفت: در بازی با استقلال فقط سه امتیاز مسابقه را می‌خواهیم تا روند نباختن ما در قم ادامه یابد.

به گزارش 598،محمدرضا کشوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال با صبای قم، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: آماده این مسابقه هستیم و بازیکنان هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. ضمن اینکه صمد مرفاوی به واسطه حضور در استقلال شناخت خوبی از این تیم دارد و این موضوع به ما کمک زیادی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه صبا سه امتیاز بازی با استقلال را می‌خواهد، تاکید کرد: ما تاکنون در قم به استقلال نباخته‌ایم و دنبال این هستیم تا روند نباختن‌مان ادامه یابد.

مدیرعامل باشگاه صبا در ادامه، خاطرنشان کرد: البته استقلال تیم خوبی است و بازیکنان و مربیان بزرگی دارد. با این حال آنها هفته گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌اند و خستگی بازیکنان این تیم برای ما یک پوئن مثبت است.

کشوری‌فرد در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص شکست تیم فوتسال صبا مقابل منصوری و از دست دادن قهرمانی، گفت: بازیکنان ما آنچه در توانشان بود انجام دادند ولی در نهایت شکست خوردند. به هر حال تیم صبا بازیکنان جوانی دارد که تجربه زیادی ندارند. اما برایم جای سئوال بود که چرا تماشاگران قرچک مدام علیه ما شعار می‌دادند و فحاشی می‌کردند.

وی در پایان تصریح کرد: قهرمانی امسال دست خودمان بود که آنرا از دست دادیم. با این حال ما بازیکنان تیم خود را حفظ و چند بازیکن بومی را هم که در شهرهای دیگر هستند به صبا اضافه می‌کنیم تا با قدرت بیشتری فصل آینده وارد مسابقات شویم.

تیم فوتبال صبای قم فردا دوشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در قم میزبان تیم استقلال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها