کد خبر: ۱۱۷۲۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- ظاهرا برای باشگاه پرسپولیس حضور پرتعداد هواداران این تیم در بازی سه‌شنبه مقابل ذوب‌آهن اهمیت بسیاری دارد و مسئولان باشگاه به دنبال این هستند که از این حیث و قبل از سوت شروع بازی برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشته باشند.

البته پرسپولیس در اصفهان و شهرهای این استان طرفداران بسیاری دارد و حتی در مصاف با تیم پرطرفدار‌تر نصف‌جهان معمولا یک‌سوم تا نیمی از ورزشگاه به رنگ سرخ در می‌آید. پیش‌بینی می‌شود با توجه به حساسیت پرسپولیسی‌ها برای موفقیت در این بازی تعداد تماشاگران پرسپولیس بیشتر از ذوب‌آهن باشند مگر این‌که سپاهانی‌ها و استقلالی‌های اصفهان به کمک میزبان بیایند.

با این حال کانون هواداران باشگاه پرسپولیس طی فراخوانی از هواداران پرسپولیس دعوت کرده برای حمایت از تیم محبوب خود، سرخپوشان را در مسیر دستیابی به جام قهرمانی حمایت کنند.

در این فراخوان آمده است: «پرسپولیس همواره در سخت‌ترین شرایط به پشتیبانی هوادارانش دلگرم بوده است که تیم محبوب خود را هیچ‌گاه تنها نگذاشته‌اند. اکنون که پرسپولیس می‌رود تا راه خود به سوی قهرمانی را یک بار دیگر بازیابد و جامی دیگر را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرده و آن را تقدیم دوستداران متعصب و باوفای خود کند، بدون تردید هیچ چیز به اندازه تشویق‌های همین هواداران، بازیکنان را به پیش نخواهد برد. در این راه هوادار پرسپولیس هیچ مرزی نمی‌شناسد و تردیدی نیست که پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر هم تنها نخواهد بود. هواداران پرسپولیس از شهر اصفهان و دیگر شهرهای این استان، از تهران و از نقاط دیگر ایران‌زمین که بتوانند، خود را برای حمایت از تیم محبوب‌شان و مشارکت برای قهرمانی دوباره به فولادشهر خواهند رساند که این پرسپولیس، پرسپولیس همه ایران است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها