کد خبر: ۱۱۷۲۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
محمدرضا لطفی از ساخت فیلم سینمایی «ساروخ» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در ژانر وحشت خبر داد.

«محمدرضا لطفی» منتقد سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، اظهار داشت: قرار است به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته، فیلم سینمایی «ساروخ» را بسازم.

وی در ادامه در مورد فیلم «ساروخ» توضیح داد: این فیلم در ژانر وحشت است و از فرم و ساختار نویی بهره می‌برد که تا کنون در ایران تجربه نشده است،برای این فیلم تحقیقات گسترده دو ساله‌ای انجام شده است و امتیاز آن صد در صد ایرانی بودن جنس ترس‌ آن است.

لطفی تصریح کرد: ما برای این فیلم یک فاز مستند هم داریم که سهم بسیار مهمی دارد و برای آن برنامه‌ریزی خاصی انجام داده ایم.

وی در ادامه افزود: قصه فیلم برپایه یک داستان حقیقی شکل گرفته است و بازیگران به استثنای چند کاراکتر همگی شخصیت‌های واقعی هستند که نقش خود را جلوی دوربین ایفا می‌کنند.

لطفی تصریح کرد: در این فیلم از چند کارشناس مذهبی مطلع در امور ماورایی و متافیزیک هم استفاده شده است.

وی در پایان این گفت‌وگو، خاطرنشان کرد: پیش از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر پروانه ساخت فیلم را دریافت کرده‌ایم و در حال حاضر به دلیل متفاوت بودن شیوه تولید فیلم وجب به وجب در کوچه پس کوچه‌های شهر به دنبال لوکیشن و آدم‌های مورد نظر هستیم و قصد داریم تا در فصل بهار فیلمبرداری را آغاز کنیم.

به گزارش فارس، این فیلم اولین تجربه فیلم بلند «محمد رضا لطفی» محسوب می‌شود و پیش از این وی سال‌ها به عنوان روزنامه نگار،نویسنده سینمایی و منتقد در مطبوعات حضور داشته است و همچنین چند سریال و تله‌فیلم هم به عنوان نویسنده در کارنامه خود دارد.دستیاری کارگردان برای چند کارگردان و ساخت چند فیلم کوتاه و مستند از دیگر فعالیت‌های او به شمار می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها