کد خبر: ۱۱۷۲۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
امیرسلیمانی و برق‌نورد از جشن درخت دوستی می‌گویند
کمند امیرسلیمانی معتقد است: برگزاری جشن درخت دوستی فرصت مناسبی است تا به جایگاه واقعی هنرمندان با سابقه توجه شود.

به گزارش598، به نقل از خبرنگار سینمایی فارس،جشن درخت دوستی که به عنوان نخستین جشن هنرمندان ایرانی برگزار خواهد شد، این روزها مورد توجه و همراهی هنرمندان کشور قرا گرفته است. 

 

بنابراین گزارش، «کمند امیر سلیمانی» بازیگر سینما و تلویزیون درباره لزوم برگزاری این جشن عنوان کرد: هر نوع گردهمایی که باعث شود هنرمندان عرصه‌های مختلف دورهم جمع شوند می‌تواند دارای کارکرد مثبت باشد و باید آن را به فال نیک گرفت و از آن حمایت کرد تا به شکل مطلوبی برگزار شود.

وی با اشاره به کمبود چنین برنامه‌هایی افزود: دور هم جمع شدن سالیانه اهالی هنر در قالب چنین جشنی نمی‌تواند باعث جریان سازی شود. زیرا این نوع برنامه‌ها باید به صورت مستمر و پیگیر برگزار شود و تمام مسائل و دغدغه‌های هنرمندان در آن مطرح شود.

امیرسلیمانی با تاکید بر لزوم حمایت از اهالی باسابقه سینما که مدتها است مجال کار کردن را پیدا نکرده‌اند، گفت: برگزاری این جشن فرصت مناسبی است تا به جایگاه واقعی هنرمندان با سابقه توجه شود و بی‌انگیزگی که در بسیاری از هنرمندان وجود دارد بابت این مسئله که دیده نمی‌شوند از بین برود و با امید کارشان را ادامه بدهند.

 

همچنین هومن برق نورد بازیگر سینما درباره ابعاد و ویژگیهایی جشن بزرگ درخت دوستی با تاکید درباره اهمیت برگزاری این نوع جشن‌ها عنوان کرد: همه تشکل‌ها، نهادها و اصناف معمولا در فواصل و یا مناسبت‌های مختلف دور هم جمع می‌شوند تا ضمن باخبر شدن از حال  یکدیگر فرصتی مغتنم برای بررسی مسائل شغلی و مشکلاتشان را داشته باشند. جشن دوستی هم می‌تواند با تبیین سیاست‌هایش چنین جایگاهی را برای هنرمندان فراهم کند.

بازیگر سریال «زمانه» با اشاره به اهمیت حضور همه هنرمندانی که در رشته‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند در این جشن تاکید کرد: یکی از نکاتی که می‌تواند جشن دوستی را تبدیل به یک جشن جریان‌ساز در عرصه هنر ایران کند، جامعیت آن است که همه هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در آن حضور خواهند داشت.

برق‌نورد با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده در جهت برگزاری این جشن گفت: با اطلاع‌رسانی درست است که هنرمندان از برگزاری این جشن و اهدافش با خبر شده و خود را در برگزاریش سهیم می دانند . بنابراین مثل همیشه نقش رسانه‌ها در موفقیت این جشن بسیار کلیدی و مهم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها