کد خبر: ۱۱۷۲۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
تیم فوتبال رئال مادرید در فاصله چهار روز دومین پیروزی خود را برابر بارسلونا جشن گرفت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ چهار روز پس از شاهکار رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ و برتری 3 بر یک این تیم مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در چارچوب هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لالیگا به مصاف هم رفتند. این بازی که در حضورر بیش از 78 هزار تماشاگر برگزار شد در پایان به برتری 2 بریک رئال مادرید انجامید تا حسرت گرفتن انتقام به دل مسی و یارانش بماند.


رئال مادرید دیدار مقابل بارسلونا را درحالی آغاز کرد که نفراتی چون کریستیانو رونالدو، مسعود اوزیل، سامی خدیرا، آلوارو آربلوا و ... را روی نیمکت داشت و با ترکیبی از بازیکنان جوان و نفراتی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند، به میدان رفت.


شاگردان مورینیو شروعی بهتر از میهمان خود داشتند و با گل دقیقه 6 کریم بنزما پیش افتاد. بارسا که نمی خواست در این بازی تن به شکست دهد، بر حملات خود افزود و در دقیقه 18 توسط لیونل مسی گل تساوی را به ثمر رساند. گل مسی آتشی بود بر حرارت بالای ال‌کلاسیکو که نیمه نخست آن با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید.


نیمه دوم هم در شرایطی آغاز شد که نمایش دو تیم چنگی به دل نمی زد اما از دقیقه 55 و با ورود کریستیانو رونالدو حساسیت به بازی بازگشت. او با ورودش زنگ خطر را برای آبی و اناری پوشان به صدا در آورد و لحظاتی پس از ورودش یک کارت زرد به پیکه هدیه داد.


رئال در دقایق پایانی بهتر بازی می‌کرد و بارسای سردرگم ناتوان از گرفتن انتقام شکست تلخ نیوکمپ. شاگردان مورینیو که بهتر از میهمان خود بازی می کردند در دقیقه 83 توسط سرخیو راموس گل دوم را وارد دروازه ویکتور والدس کردند تا بازی با برتری 2 بر یک آنها خاتمه یابد. کریس رونالدو در این دیدار یک بار توپ را از روی ضربه ایستگاهی به تیر دروازه بارسا کوبید.


در اواخر این بازی هم بازیکنان بارسا معتقد بودند داور برای آنها پنالتی نگرفته است. همین موضوع باعث شد که والدس پس از سوت پایان بازی به شدت به داور اعتراض کند و کارت قرمز بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها