کد خبر: ۱۱۷۱۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
شبکه من و تو 1، طی اقدامی سابقه دار با دستکاری مفتضحانه، نتیجه نظر سنجی انتخابات را در کمتر از یک چشم به هم زدن، تغییر داد.
598: شبکه من و تو، در برنامه اتاق خبر خود اعلام کرد که نظر سنجی ای را، در اول هر هفته، روی سایت شبکه، قرار خواهد داد و  نتیجه ی آن را در پایان هفته، در همین برنامه اعلام و بررسی می کند.


به گزارش بولتن نیوز، این شبکه، در روز شنبه 1391/12/5 طبق گفته خود نظر سنجی ای را در صفحه اصلی سایت شبکه قرار داده است که مربوط به انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران است. سوال نظر سنجی این گونه مطرح شده است: 

آیا شما قصد شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری را دارید؟

از عجایب این نظر سنجی، تغییر صد و هشتاد درجه ای آراء شرکت کنندگان در کمتر از یک چشم به هم زدن است. آرائی که در ظرف شش روز، به حد 61.9% موافق شرکت در انتخابات و 32.1% مخالف شرکت در انتخابات و 6% رای ممتنع، رسیده بود، به صورت معجزه آسایی در ظرف یک دقیقه در تاریخ 1391/12/10 به این صورت تغییر کرد: 

36.9% موافق شرکت در انتخابات

59.5% مخالف شرکت در انتخابات

3.6% ممتنع

این در حالی ست که ظرف این شش روز به صورت روزانه ده درصد به آراء موافقین (رنگ آبی در تصویر) اضافه می شد.

از دیگر مستندات دموکراسی به سبک من و تو، آراء کیفی بود. به نحوی که هر 8 عدد رای مخالف شرکت در انتخابات، 0.1% به میزان آراء مخالفین اضافه می شد در حالی که هر 0.1% آراء موافق نیازمند 80 عدد رای می باشد.

بدیهی ست، شبکه من و تو 1 پس از گاف های سریالی این بار نیز در آستانه شکستی سنگین، طی اقدامی ناشیانه، مجددا اشتباه بزرگی را مرتکب شد.

شبکه ای که ادعای جذب مخاطبین زیادی را دارد، با اهانت به شعور  شرکت کنندگان، بار دیگر نقاب از چهره انگلیسی خود برداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سیدحسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
گور باباشون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها