کد خبر: ۱۱۷۰۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
تمرین روز شنبه استقلال با غیبت دو بازیکن این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تمرین امروز استقلال 15:30 آغاز شد، پیش از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی با امیر حسین صادقی به گفتگو پرداخت و با آغاز تمرین بازیکنان به مدت 10 دقیقه به صحبت های قلعه‌نویی گوش دادند.

* مجتبی جباری با 6 دقیقه تاخیر در تمرین امروز استقلال حاضر شد.

* بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان در دو گروه به مدت 20 دقیقه با نظارت بدنساز استقلال به دویدن و نرمش مشغول شدند. بعد از گذشت 20 دقیقه از آغاز تمرین بازیکنان در سه گروه به بازی آقاوسط مشغول شدند. 40 دقیقه پس از آغاز تمرین بازیکنان استقلا ل به مدت 30 دقیقه به کارهای تاکتیکی و انتقال سریع توب از دفاع و حمله به گل‌زنی پرداختند.

* هنگامی که بازیکنان در حال گرم کردن خود بودند، امیر قلعه‌نویی با فرهاد مجیدی به مدت 10 دقیقه به صورت خصوصی گفتگو کرد و پس از این صحبت‌ها مجیدی با بدنساز استقلال به صورت اختصاصی مشغول تمرین شد.

* در طول تمرین امروز حمید بابازاده با دروازه‌بان‌های استقلال به تمرین اختصاصی پرداخت.

* از نکات جالب تمرین امروز استقلال عدم حضور مجید صالح در زمین تمرین بود. مجید صالح به دلیل سرماخوردگی، تمرین امروز را با لباس شخصی تنها نظاره کرد.

* در تمرین امروز استقلال فرزاد حاتمی به علت سرماخوردگی و ایمان موسوی به علت کشیدگی عضله پا حضور نداشتند.

* در 10 دقیقه پایانی تمرین امروز استقلال قلعه‌نویی با میثم بائو به گفتگو پرداخت، بعد از پایان تمرین میثم بائو به صورت انفرادی به تمرین پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها