کد خبر: ۱۱۶۹۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر - زلاتکو کرانچار باید خوشحال باشد که در سپاهان یک مهاجم آماده مثل جواهیر سوکای را در اختیار دارد.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ او بازیکنی است که در محوطه جریمه هر لحظه بوی گل می دهد و در بازی با النصر امارات باز هم نشان داد که بهترین مهاجم خارجی لیگ ایران است. او از برد سپاهان خوشحال است و امیدوار است که تیمش در لیگ برتر هم خیلی زود به صدر جدول برسد. سوکای در مورد بازی با النصر، گلزنی اش در این مسابقه و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
بازی با النصر چطور بود؟
مقابل النصر خیلی خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم. ما همیشه در ورزشگاه خانگی‌مان زیبا بازی می‌کنیم و اکثر بازی‌ها را برده‌ایم. در این بازی همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و فکر می‌کنم این نتیجه شروع خوبی برای ما در آسیا بود. از طرفی باید بگویم که النصر تیم ضعیفی نبود و ما بودیم که آنها را تحت فشار قرار دادیم.
در مورد گل هایی که زدی صحبت می کنی؟
قول داده بودم که به النصر گل بزنم و خوشحالم که توانستم دو گل به ثمر برسانم. البته گل‌های من حاصل تلاش همه بازیکنان بود و ما همه برای پیروزی تلاش می‌کنیم. امیدوارم در لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم، هرچند رقبای آسانی در گروه نداریم.
فکر می کنی سپاهان در آسیا مقام بیاورد؟
باید بازی به بازی و مرحله به مرحله پیش برویم. الان نمی توانیم در مورد آینده یا قهرمانی در آسیا حرف بزنیم چون فعلا در مرحله گروهی هستیم.
در مورد نویدکیا چه صحبتی داری،ورود او به زمین مسابقه نشان داد که چقدر برای سپاهان ارزش دارد،درست است؟
محرم یک فوتبالیست فوق العاده است که در بیرون از زمین هم یک شخصیت ممتاز دارد.او واقعا یک مهره تعیین کننده برای ما محسوب می شود و قبلا هم گفتم که بهترین بازیکن ایران است.او به بازی سپاهان نظم می دهد و برای سپاهان بازیکن با ارزشی است.
در لیگ برتر فکر نمی کنی که کار سختی برای قهرمانی دارید؟
ما چه در لیگ و چه در بازی‌های آسیایی هر روز بهتر و بهتر می‌شویم. می‌خواهیم در لیگ برتر به صدر برسیم. می‌دانیم کار آسانی در پیش نداریم اما همان طور که کرانچار گفت فصل قبل هم 9 امتیاز از تیم صدرنشین عقب بودیم اما این فاصله را جبران کردیم.
یعنی فکر می کنی استقلال امتیاز از دست بدهد؟
طبیعتا آنها امتیاز از دست می دهند ولی مهم این است که ما امتیاز از دست ندهیم.در بازی های باقی مانده باید خیلی باهوش و کم اشتباه بازی کنیم.
هواداران سپاهان تو را خیلی دوست دارند و رسانه ها هم به تو لقب جواهر داده اند.در این مورد چه صحبتی داری؟
من هم طرفداران سپاهان را دوست دارم و همیشه می خواهم آنها را خوشحال کنم.از طرفی می دانم که در ایران لقب جواهر به من داده اند و می دانم که این لقب چقدر با ارزش است. اول نمی دانستم جواهر در زبان فارسی معنی اش چیست ولی بعدها فهمیدم. من امیدوارم در بازی های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشم و باعث خوشحالی هواداران و کادر فنی شوم.
در این فصل در چند بازی نیمکت نشین بودی ولی حالا در ترکیب ثابت بازی می کنی. با این موضوع مشکلی نداری؟
سپاهان مهاجمان زیادی دارد و همه آنها باید بازی کنند و من مشکلی با اینکه نیمکت‌نشین باشم ندارم. برای من مهم این نیست که بازی کنم یا نه، موفقیت تیم برایم خیلی مهم‌تر است.در ضمن برای یک فوتبالیست این موضوع مهم است که در زمین تاثیرگذار باشد.
کار کردن با کرانچار چطور است؟
او مربی توانا و با هوشی است و بازیکنان سپاهان هم از کار کردن با این مربی راضی هستند.امیدوارم با این مربی امسال هم قهرمان شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها