کد خبر: ۱۱۶۹۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
مسئولان باشگاه پرسپولیس جاسوس ذوب‌آهنی‌ها را پس از تمرین امروز در تمرینات خود پیدا کردند

* جاسوس ذوب‌آهنی‌ها در تمرین پرسپولیس شناسایی شد
پس از تمرین امروز فوتبال پرسپولیس مسئولان این تیم متوجه شدند که جاسوس ذوب آهن تمرین امروز را بسیار دقیق بررسی و از آنها حتی یادداشت برداری هم کرده است.
این فرد که برادر مدافع راست سابق تیم فوتبال پرسپولیس بود پس از تمرین امروز شناسایی و قرار شد تا روز دوشنبه هفته آِینده در تمرینات حضور نداشته باشد.


* اهدای پای مصنوعی به بازیکن ایرانجوان بوشهر

سفر رویانیان به بوشهر برای شرکت در مراسم یادبود شهدا حاشیه‌های فراوانی داشت اما بعد از اینکه او بارها با افراد مختلف گفتگو کرد با درخواست هواداران پرسپولیسی بوشهر یک پای مصنوعی را به یکی از باسابقه ترین بازیکنان ایرانجوان بوشهر اهدا کرد. قرار است این پای مصنوعی ظرف چند روز آینده به این پیشکسوت اهدا شود.


* تبریک پیامکی رویانیان به تراکتوری‌ها

محمد رویانیان پس از موفقیت تراکتورسازی مقابل نماینده امارات با ارسال پیامک‌هایی به کاظمیان و نصرتی به آنها این موفقیت را تبریک گفت.


* تعيين تكليف محسن بنگر

محسن بنگر به دلیل برخی اتفاقات و حرکت ناشایست در بازی مقابل سپاهان تا اطلاع ثانوی محروم شد. از همین رو پس از گذشت چند بازی مسئولان باشگاه پرسپولیس از فدراسیونی‌ها خواستند تا با توجه به شرایط این بازیکن تکلیف او را هرچه سریعتر و قبل از بازی با ذوب‌آهن مشخص کنند تا او بتواند تیمش را در بازی‌های بعدی همراهی کند.


* مهدوی‌کیا مشکلی برای بازی مقابل ذوب‌آهن ندارد
مهدی مهدوی کیا پس از تمرین امروز اعلام کرد که مصدومیتش کاملا برطرف شده و هیچ مشکلی برای بازی با ذوب آهن ندارد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز اعلام کرد که تمرینات کریمی به دو گروه تقسیم شده و باید وضعیت او را برای بازی با ذوب آهن دقیق بررسی کنیم تا تکلیف نهایی‌اش با نظر پزشکان اعلام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها