کد خبر: ۱۱۶۹۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
بازيكن پرحاشيه داماش گفت: «من می دانم این افراد از کجا خط می گیرند ولی بهتر است حرفی نزنم. حالا هم اتفاق خاصی نیفتاده و خدا را شکر که همه چیز تمام شد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ به ندرت پيش مي‌آيد كه نيكبخت واحدي وارد سرزميني شود و حاشيه‌ها به همراهش به آن سرزمين هجوم نبرند! درباره اين‌كه خود اين بازيكن چقدر در اين حواشي مقصر است به راحتي نمي‌توان نظر داد اما اين اتفاقات در رشت هم براي ستاره سابق قرمز و آبي‌ها ادامه پيدا كرده است.


نیکبخت بعد از آخرین بازی داماش در مقابل صبای قم در تمرینات مورد اعتراض و توهین برخی از هواداران این تیم قرار گرفته بود. نزدیکان این بازیکن می‌گویند او حتی با چاقو هم تهدید شده اما مسئولان باشگاه این اتفاق را تایید نمی‌کنند. امروز هم شایعه شد که نیکبخت قرار است از داماش جدا شود ولی او این موضوع را تکذیب می کند.


نیکبخت در خصوص اتفاقات اخير گفت: «جدایی من از داماش صحت ندارد و فردا همراه با آقایب عابدینی به رشت برمی گردم تا در تمرینات شرکت کنم.»


او ادامه داد: «آنهایی که فوتبالی هستند می توانند در زمین فوتبال اعتراض کنند و از افراد اوباش انتظاری بیش از این نمی رود. البته من می دانم این افراد از کجا خط می گیرند ولی بهتر است حرفی نزنم. حالا هم اتفاق خاصی نیفتاده و خدا را شکر که همه چیز تمام شد.»


او در خصوص وضعیت فعلی اش خاطرنشان كرد:«مصدومیتم برطرف شده و می توانم از بازی بعدی برای داماش به میدان بروم.»


آيا چاقوها غلاف شده‌اند؟ بايد منتظر ماند و ديد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها