کد خبر: ۱۱۶۸۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۱

سايت گل- به ندرت پيش مي‌آيد كه نيكبخت واحدي وارد سرزميني شود و حاشيه‌ها به همراهش به آن سرزمين هجوم نبرند! درباره اين‌كه خود اين بازيكن چقدر در اين حواشي مقصر است به راحتي نمي‌توان نظر داد اما اين اتفاقات در رشت هم براي ستاره سابق قرمز و آبي‌ها ادامه پيدا كرده است.

نيكبخت كه در نيم‌فصل به داماش پيوسته بود و قرار بود اوج‌گيري دوباره خودش را از اين تيم آغاز كند با هواداران رشتي به مشكل برخورده و فعلا در تهران به سر مي‌برد. ابتدا گفته مي‌شد نيكي بدون هماهنگي راهي تهران شده اما بعدا مديرعامل داماش اعلام كرد خودش به نيكبخت توصيه كرده فعلا به تهران برگردد. اما دليل اين توصيه؟ تهديد شدن با چاقو!

نيكبخت درباره اين تهديد عجيب مي‌گويد: «آنهایی که فوتبالی هستند می‌توانند در زمین فوتبال اعتراض کنند، اما از افراد اوباش انتظاری بیش از این نمی‌رود. البته من می‌دانم این افراد از کجا خط می‌گیرند ولی بهتر است حرفی نزنم. حالا هم اتفاق خاصی نیفتاده و خدا را شکر که همه چیز تمام شد.»

تهديد با چاقو و فرار به تهران؛ بعد از اين اتفاق تصور مي‌شد كار علي نيكي در رشت تمام است و او ديگر به اين شهر برنمي‌گردد. فصل دوازدهم براي اين بازيكن تمام‌شده به نظر مي‌رسيد اما او از بازگشت حرف مي‌زند: «جدایی من از داماش صحت ندارد و فردا همراه با آقای عابدینی به رشت برمی‌گردم تا در تمرینات شرکت کنم.»

اين‌كه در رشت محيط آرامي براي ادامه كار نيكبخت فراهم شده، يا او قرار است دوباره با هواداران تيم به مشكل بخورد طي روزهاي اينده مشخص خواهد شد. فعلا از قول اين بازيكن فقط مي‌توان اين حرف را شنيد: «برمي‌گردم كه بازي كنم. مصدومیتم هم برطرف شده و می‌توانم از بازی بعدی برای داماش به میدان بروم.»

آيا چاقوها غلاف شده‌اند؟ بايد منتظر ماند و ديد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها