کد خبر: ۱۱۶۵۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
خودروی سرقت شده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در شیراز پیدا شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد رویانیان به صورت تلفنی با مدیر برنامه های مارکو پروویچ برای تمدید قرارداد این بازیکن در قصل آتی مذاکره کرد. همچنین پروویچ که در نیم فصل از ستاره سرخ بلگرد به پرسپولیس پیوست، به زودی صاحب خانه هم می شود.


* افشین اسماعیل‌زاده هافبک‌ تیم فوتبال پرسپولیس که در مقابل باشگاه خودرو‌اش را به سرقت برده بودند، بعدازظهر امروز در شیراز خودروی او پیدا شد. به همین دلیل هافبک پرسپولیس بعد ازظهر امروز عازم شیراز شد تا خودروی خود را پس بگیرد.


* امیر عابد‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با توجه به عملکرد خوبش مورد توجه تیم ملی امید قرار گرفته و این دروازه‌بان در آستانه دعوت شدن به تیم ملی امید قرار گرفت. عابدزاده فعلا دو روز است که سرما خورده است.


* وینگو بگوویچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز به دلیل اظهارات رهبری‌فرد علیه خود، امروز شکایت رسمی‌اش را به وکیلش در خصوص ادعاهای رهبری‌فر تحویل داد تا به کمیته انضباطی داده شود. وینگو اظهارات رهبری‌فرد را خلاف واقعیت می‌داند.


* با سفر مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به تبریز طرح ائتلاف فوتبال پاک کلید خورد. رویانیان برای حمایت از فوتبال پاک طرحی را مد نظر دارد که در سفر به تبريز آن را پیگیری می‌کند و در این زمینه با سایر تیم‌های لیگ برتری نیز گفتگو خواهد کرد. همچنین احتمال دارد در سفر امروز رویانیان به تبریز تفاهم نامه‌ای در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هواداران بین دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به امضاء برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها