کد خبر: ۱۱۶۳۷۷
زمان انتشار: ۰۱:۱۵     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
رییس كلانتری 118 ستارخان از دستگیری یك سارق منزل به نام «صلاح الدین» خبر داد و گفت: این متهم با اطلاع رسانی به موقع مالك ساختمان به پلیس، بازداشت شد.
به گزارش 598 و به نقل از جام جم، سرهنگ امیرحسن رضایی گفت: شب گذشته یكی از شهروندان ساكن محدوده فوق با مركز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام داشت زمانی كه از محل كار به خانه اش مراجعه كرده متوجه شده است كه فردی در منزل وی حضور دارد و در حال سرقت می باشد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران كلانتری به محل مورد نظر اعزام و با هماهنگی های انجام شده با مالك ساختمان، وارد منزل مذكور شده و مشاهده شد كه فردی با شكستن شیشه در ورودی حیاط خانه وارد منزل شده و ضمن بر هم ریختن كلیه وسایل منزل، در حال جمع آوری اشیاء قیمتی می باشد.

رییس كلانتری 118 ستارخان اضافه كرد: با رعایت كامل قوانین به كارگیری سلاح، این سارق هنگام سرقت غافلگیر شده و در حالی كه از حضور پلیس در منزل شوكه شده و قدرت تكلم نداشت، بازداشت و با دستبند راهی كلانتری شد.

وی اظهارداشت: این متهم در كلانتری تحت بازجویی قرار گرفت كه در نتیجه آن خود را «صلاح الدین» معرفی كرده و اقرار كرد كه سارق سابقه دار است و با استفاده از شاه كلیدی كه داشته است وارد منزل شده و پس از شكستن شیشه در ورودی خانه، اقدام به سرقت كرده است.

سرهنگ رضایی تصریح كرد: در بازرسی از وسایل متهم چند دسته كلید، یك انبر دست و پیچ گوشتی كشف و متهم به همراه اموال مسروقه با ارزشی كه از منزل مذكور به سرقت برده بود، برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و این در حالی بود كه شكایت مالباخته را نیز در پرونده خود داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها