کد خبر: ۱۱۶۲۶۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
مدیر تیم فوتبال سپاهان از مصدومیت سوشاک در آستانه بازی با النصر خبر داد و گفت: سایر بازیکنان آماده‌اند و به آسانی از 3 امتیاز این مسابقه خانگی در شروع لیگ قهرمانان آسیا نخواهند گذشت.

به گزارش 598 ،رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال سپاهان در آستانه بازی چهارشنبه (پس‌فردا) برابر النصر امارات در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و بازیکنان با انگیزه بالایی برای این مسابقه آماده می‌شوند. متاسفانه در تمرینات دوشنبه سوشاک که از بازیکنان خوب تیم است مصدوم شد و به بازی چهارشنبه نمی‌رسد اما سایر نفرات وضعیت خوبی دارند.

وی افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی در تیم‌هایشان داشته‌اند و به رقبای جدی تبدیل شدند؛ به طور مثال همین تیم النصر چهار بازیکن خارجی دارد که برای جذب هر کدام از آنها حدود 2 میلیون دلار هزینه کرده است. آنها برونو سزار را در اختیار دارند و علاوه بر او یک بازیکن برزیلی دیگر، یک بازیکن ایتالیایی و یک ژاپنی هم دارند که تیم‌شان را قدرتمندتر از گذشته کرده است.

مدیر تیم سپاهان با بیان اینکه تیمش از سه امتیاز خانگی این مسابقه نمی‌گذرد، به ایسنا گفت: هرچند بازی سختی داریم اما من پیش‌بینی می‌کنم النصر را در اصفهان شکست دهیم. الغرافه هم یکی دیگر از حریفان قوی ما در این گروه است که قیمت 2 بازیکن جدید این تیم 17 میلیون دلار است. با توجه به شرایط، امتیازهای خانگی برای همه تیم‌ها از جمله سپاهان اهمیت زیادی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف شکایت سپاهان از سزار چه شد، اظهار کرد: ما شکایت کردیم اما فیفا اعلام کرد به خاطر تعداد زیاد پرونده‌هایی از این دست، قطعا به نتیجه رسیدن این شکایت 6 ماه تا یکسال طول می‌کشد. آنها شماره تماس‌های مورد نظر برای پیگری را داده‌اند و وکیل باشگاه هم موضوع کار را دنبال می‌کند. تا به نتیجه رسیدن کار بهتر است صحبتی از رقم دقیق ادعای خسارت سپاهان نکرد اما این مبلغ شاید حدود نیمی از پولی باشد که باشگاه النصر برای جذب سزار پرداخت کرده است.

خوروش در واکنش به شایعه حضور محمد قاضی در سپاهان با پادرمیانی محمدرضا خلعتبری، خاطرنشان کرد: بنده در جریان این موضوع نیستم و از سو ی بنده هم هیچ تماسی در این رابطه با کسی گرفته نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه تیم النصر عصر دیروز (دوشنبه) وارد اصفهان شد، گفت: ما همه شرایط لازم برای برگزاری بازی را فراهم کردیم و از تماشاگران سپاهان هم خواسته‌ایم یک وقت شعار خاصی علیه برونو سزار سر ندهند چون این بازیکن خودش در جدایی از سپاهان و رفتن به النصر چندان مقصر نبود و ایجنت او به همراه باشگاه‌ برزیلی‌اش نقش اصلی را ایفا کردند. بنابراین ما به دنبال این هستیم که حتی برنامه خوش‌آمد‌گویی به این بازیکن برزیلی که یکسال زحمات زیادی برای سپاهان کشید هم داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها