کد خبر: ۱۱۶۲۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
فوتبال ملی - از سری مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا سه شنبه تراکتورسازی میزبان تیم الجزیره امارات خواهد بود .

به گزارش  598 به نقل از خبرآنلاین؛ فارغ از تمام بحث هاي موجود در فوتبال مي‌توان گفت جوي كه هم اكنون در شهر تبريز وجود دارد در طول تاريخ ورزشي اين شهر بي سابقه بوده و نظير اين هيجان و شور و شوق در هيچ دوره اي از تاريخ اين منطقه ديده نشده .
وقتي به محيط شهر مي‌رويد با اين كه يك روز مانده به مسابقه شهر حالت نيمه تعطيل پيدا كرده و گويا دست و دل كسي به كار نمي‌رود در اماكن عمومي در اتوبوس و تاكسي ها فقط صحبت از روز مسابقه است و فرقي هم نمي‌كند دو طرف مكالمه زن باشند يا مرد. پير باشند يا جوان . همه از روز بازي حرف مي‌زنند و عمده صحبت هاي كه بين مردم شهر رد و بدل مي‌شود حاكي از حضور بي‌شمار هواداران در استاديوم يادگار امام شهر تبريز است.
صحبت از اين كه امكان دارد بيشتر از يكصد هزار تماشاگر به استاديوم بروند و اينكه تمام عوامل تيم الجزيره قرار است يكي از بزرگترين خاطره هاي فوتبالي و فرهنگي اجتماعي خود را از تبريز به يادگار ببرند.
پاي صحبت بازيكنان و عوامل تيم تراكتور كه بنشينيد اميد و يكدلي براي پيروزي در اين بازي به وفور ديده ميشود و بيان مي‌كنند كه مي‌خواهند دل ميليونها طرفدار تراكتور در سرتاسر دنيا را شاد كرده و توانايي هاي خود را به رخ رقيبان آسيايي بكشند.
هواداران در طول يك هفته گذشته يكصدا از حضورشان در ورزشگاه خبر مي‌دهند.
گمان مي‌رود در روز مسابقه مديران مدارس و معاونتهاي آموزشي هنرستان ها و دانشكده هاي تبريز نتوانند حتي با تهديد احتمال كسر نمره انضباط و چنين ترفندهايي از رفتن دانش آموزان و دانشجويان خود به ورزشگاه جلوگيري كنند.
فردا براي تبريز روز بزرگي است زيرا براي اولين بار تيم تراكتور سازي تبريز در رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا شركت مي كند و همين امر باعث شده هيجاني بالاتر از هر آنچه شما خواننده محترم متصور هستيد در اين منطقه حاكم باشد.
هوادارني پور شور و بيشمار كه در طول چند سال اخير حضور در ليگ برتر با تمام دشواري‌هایي كه پيش رو داشته اند و با تمام توان از تيم خود حمايت كرده اند تا به اين سطح از فوتبال برسند
تا بتوانند موجوديت خود را نه به آسيا بلكه به فوتبال دنيا نشان دهند.
گزافه نخواهيم گفت كه انعكاس مسابقه فرداي تراكتور و الجزيره در رسانه هاي خبري به مانند بمبي اتمي صدا خواهد كرد و تمام كارشناسان فوتبالي و غير فوتبالي را تا چند روز مشغول خود كرده و بي درنگ نظرات كارشناسي مختلفي را خواهيم شنيد
اتحاد و همدلي در منطقه موج ميزند و هيچ فرقي نمي‌كند كه كارگر باشيد يا استاندار . پزشك باشي يا مهندس زن باشي يا مرد به هر كس سلامي مي‌كني اين روزها پشت سر جواب سلامت حرف از تراكتور مي‌زند .
در بين همه مطالبي كه گفتيم بي انصافي است اگر به شور و شوق بانوان طرفدار تراكتور براي روياي حضور در ورزشگاه اشاره نكنيم. در يك هفته اخير كافي بود هم صحبت بانويي باشي و از غم نتوانستن رفتن به استاديوم با شما حرف نزند .چنان با بغض و اندوه مي‌گويند كه كاش ما هم مي‌توانستيم بياييم و فرياد ياشاسين تراكتور و ياشاسين آذربايجان را سر بدهيم كه اشك در چشمانت حلقه مي‌زند. همه مي‌دانيم كه در شرايط فرهنگي موجود نمي‌توان چنين امري را تحقق بخشيد ولي به اميد روزي كه ورزشگاه هاي صد هزار پسري ما بشود ورزشگاه هاي صد هزار نفري.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها