کد خبر: ۱۱۶۱۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای استقلال هم در دو بازی گذشته پنالتی گرفته نشده اما صدایمان در نمی‌آید.

به گزارش 598 به نقل از میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط استقلال در قطر اظهار داشت: شرایط تیم در دوحه با توجه به وضعیت آب و هوایی عالی و مطلوب است. بچه ها خوشبختانه سر حال هستند.

وی در خصوص اینکه آیا جو به نفع استقلال است یا خیر عنوان کرد: به هر حال ما در کشور میزبان هستیم و شرایط مثل ایران نیست اما مشکلی هم نداریم.

ماجدی در مورد اینکه آیا تماشاگر ایرانی در بازی فردا به ورزشگاه می آید عنوان کرد: در جلسه ای که برای هماهنگی داریم می خواهیم درخواست کنیم 1000 قطعه بلیت به ما بدهند. البته گفته می شود نیاز به 1500 بلیت داریم اما باید دید تیم میزبان قبول می کند یا نه. از شب قبل که به قطر رسیدیم یکی از ایرانی های عزیز در حال کمک به استقلال است تا کارها زودتر انجام شود. همچنین رایزن فرهنگی سفارت نیز در اردوی ما بسر می برد.

سرپرست آبی پوشان در مورد وضعیت علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه در اردو عنوان کرد: فتح الله زاده اوضاع خوبی دارد. اتفاقا روز گذشته در تمرین ما هم حضور پیدا کردیم و پا به توپ شدیم. فتح الله زاده که روحیه خوبی دارد در تمرین درون دروازه قرار گرفت و  حمید بابازاده مربی دروازه بان های تیم به او پنالتی زد که فتح الله زاده به خوبی این تیم توپ را مهار کرد.

ماجدی همچنین در ادامه صحبت های خود در مورد اینکه در برنامه شب گذشته 90 اعلام شده که پنالتی استقلال مقابل نفت آبادان گرفته نشده، گفت: این مسئله قابل توجه مدیران و آنهایی که مدام می گویند داوری ها به نفع استقلال است و برای ما جوسازی می کنند. در بازی با راه آهن پنالتی دیگری برای استقلال گرفته نشده اما ما حتی در این مورد حرف هم نزدیم و صدایمان در نیامد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها