کد خبر: ۱۱۶۰۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
گرفتن سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا از راه لیگ برتر ماموریتی در حد غیرممکن برای پرسپولیس است.
سایت گل- پرسپولیس در دور برگشت نسبت به نیم فصل نخست تا حدودی احیا شده است. حداقل این که قرمزها با هدایت یحیی گل محمدی با واژه باخت بیگانه شده اند ولی تساوی های زیاد( 6 مساوی) و مشکلات عدیده ای که در چالش با مسائل داوری برای این تیم ایجاد شده است ،
 رویای آغاز دور برگشت یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از طریق لیگ را برای پرسپولیس به امری نزدیک به غیرممکن تبدیل کرده است.
پرسپولیس در حال حاضر با 39 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی حضور دارد. شاید هواداران این تیم به 4 بازی متوالی تیم محبوبشان در ورزشگاه آزادی برابر سایپا، راه آهن، مس و پیکان دل بسته اند تا با استقاده از این شرایط بتوانند خود را حداقل به رده چهارم جدول رده بندی برسانند.
 البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که از بین تیم های باقی مانده در جام حذفی ، دو تیم داماش و ذوب آهن شانسی برای بالانشینی در لیگ ندارند و اگر یکی از این دو تیم بتوانند قهرمان جام حذفی شوند، عملا کسب عنوان چهارم لیگ هم نمی تواند باعث رسیدن پرسپولیس یا تیم های دیگر به آسیا شود.
اما اگر قرمزهای پایتخت به 4 بازی خانگی خود دلخوش هستند باید به این مورد هم توجه داشته باشند که حتی در صورت برد در هر 4 مسابقه بعید است که بتوانند فاصله خود را دارنده رده چهارم فعلی یعنی فولاد 49 امتیازی به شکل چشمگیری کاهش دهند چون فولاد هم طی 4 هفته آینده با دو تیم گهر و صبا در خانه و با دو تیم صنعت نفت و صبا هم در قم روبرو می شود و با توجه به روند شکست ناپذیری و کیفیت فعلی فولاد ، بعید است که قرمزهای اهوازی در این 4 بازی امتیازات زیادی از دست بدهند .
 در ضمن توجه به این نکته هم ضروری است که بین پرسپولیس و فولاد، دو تیم 44 امتیازی نفت و 40 امتیازی مس هم حضور دارند اما نفت طی 4 بازی آینده خود 3 مصاف دشوار و بیرون از خانه با تراکتورسازی ، استقلال و سپاهان دارد که احتمال امتیاز از دست دادن شاگردان ابراهیم زاده در این بازی ها بسیار است و مس هم در 4 بازی آینده اش جدا از رویارویی با پرسپولیس در تهران ، یک بازی بیرون از خانه دیگر با ملوان و دو بازی خانگی با پیکان و صنعت نفت دارد و قرمزها امیدوارند تا با پیروزی در بازی مستقیم با مس و 3 بازی خانگی دیگر هم از مس و هم از نفت سبقت بگیرند.
ولی اگر معجزه ای در این 4 هفته رخ دهد و جدا از برد پرسپولیس در هر 4 بازی آینده ، فولاد هم 6 امتیاز از دست بدهد شاید کمی امیدواری قرمز دوستان زیاد شود چون فولاد در 3 بازی آخر دو بازی سخت بیرون از خانه با تراکتور و نفت و یک بازی خانگی هم مقابل استقلال دارد و شاید معجزات بعدی هم در راه باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها