کد خبر: ۱۱۵۸۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
انتخاب سایپایدک به عنوان صادرکننده برتر صنعت خودرو
شرکت سایپایدک عنوان برترین صادرکننده کشور در زمینه صادرات قطعات و خدمات مهندسی خودرو را از آن خود کرد.
به گزارش 598 به نقل از سایپانیوز، در همایش تقدیر از صادرکنندگان برتر که با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان اقتصادی و همچنین استانداران کشور برگزار شد، از 18 صادرکننده برتر غیر نفتی قدردانی شد. بر این اساس سایپایدک در بین این صادرکنندگان به کسب رتبه برترین صادرکننده قطعات و مجموعه های خودرویی و خدمات مهندسی نایل شد.
در این خصوص قائم مقام مدیر صادرات شرکت سایپا یدک در گفت و گو با خبرنگار سایپانیوز اظهار داشت: رقم صادراتی 4 میلیون و 800 دلاری سایپایدک باعث شد که رتبه برترین صادرکننده کشور در قطعات و مجموعه های خودرو به سایپایدک برسد. وی دسترسی به این رتبه را مرهون تلاش همکاران و پرسنل گروه خودروسازی سایپا دانست و ابراز امیدواری کرد با تداوم این روند در سال آینده، عملکرد بهتری را از سایپا یدک شاهد باشیم.
توسعه صادرات غیرنفتی یک واقعیت و نیاز با ارزش افزوده بیشتر برای توسعه اقتصادی است و باید برای پیشرفت پایدار اقتصاد ملی به سمت توازن و تعالی و همچنین پایداری با همیاری بخش خصوصی حرکت کرد. یکی از مهم ترین تدابیر هوشمندانه برای سهم خواهی در عرصه اقتصاد بین الملل توجه جدی به مزیت های صادراتی کشور است و در سال های اخیر تقدیر از صادرکنندگان برتر به انگیزه ای برای توسعه زیر بنایی صادرات غیر نفتی تبدیل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها