کد خبر: ۱۱۵۶۴
زمان انتشار: ۰۸:۰۴     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران سه تن از مدیران این دانشگاه را مامور کرد تا موضوع بیماران رهاشده در یکی از مناطق تهران که عنوان شده به دلیل عدم توانایی مالی از بیمارستان به خارج از شهر برده شده اند، پیگیری کنند.
به گزارش مهر، به دنبال انتشار خبری در مورد بیماران رهاشده در یکی از مناطق تهران که ادعا شده بود به خاطر عدم توانایی مالی از بیمارستان خارج شده اند ، باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران شب گذشته سه تن از مدیران دانشگاه علوم پزشکی تهران را مامور پیگیری این موضوع بیماران کرد.

متن نامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر فتحی رئیس محترم مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

جناب آقای دکتر محمدپور معاون محترم درمان دانشگاه

مدیر محترم حراست دانشگاه

با سلام و احترام

به قرار اطلاع و بنا به گزارش یکی از وب‌سایت‌های خبری، دو بیمار رهاشده در یکی از مناطق تهران یافته شده‌اند که خبر مذکور، آنان را بیمار بیمارستان امام خمینی(ره) معرفی نموده که به خاطر عدم توانایی پرداخت هزینه های درمانی چنین برخوردی با آنان صورت گرفته است.

ضروری است در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام و نتایج بررسی‌ها در خصوص ابعاد ماجرا و مشکل اصلی بیماران چه از نظر درمانی و چه از نظر مسائل مالی و اجتماعی و دیگر ابعاد قضیه را به اینجانب گزارش دهید.

بیمارستان امام خمینی(ره)، اساتید و پرسنل خدوم آن سال‌هاست افتخار خدمت به محرومترین اقشار جامعه را دارند و این افتخار و عزت و آبرومندی ۷۰ ساله در آن مجموعه، در اثر زحمات نسل‌های مختلف پزشکی بدست آمده و خدشه به آن تحت هیچ شرایطی پذیرفته نیست.

لازم است هرگونه قصور و تقصیری در این زمینه و نیز هرگونه ارتباط غیرمتعارف با هر نیت و قصدی در این خصوص به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شود. همچنینر لازم است با استفاده از تمام امکانات تحقیقی، شواهد لازم برای پیگیری‌های آتی توسط مراجع ذیربط قانونی فراهم گردد.

پیگیری جدی و روشن شدن ابعاد ماجرا و نقش عوامل مرتبط با آن برای تنویر افکار عمومی و اتخاذ هرگونه تصمیم و تدبیر مناسب قویاً مورد انتظار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها