کد خبر: ۱۱۵۶۱۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
با رایزنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال سرمربی و سه بازیکن این تیم دیگر ممنوع‌الخروج نیستند.

* رهایی قلعه‌نویی و ۳ بازیکن استقلال از ممنوع‌الخروجی


جام ورزشي؛ تیم استقلال دوشنبه هفته جاری برای برگزاری اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به قطر می رود و روز چهارشنبه به مصاف الریان قطر خواهد رفت.


استقلال در حالی خود را برای این سفر آماده می کند که برخی از بازیکنان و سرمربی این تیم با به دلیل پرداخت نشدن مالیات ممنوع الخروج بودند.


دکتر امیدوار رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال صبح امروز برای حل شدن مشکل پژمان منتظری، حنیف عمران زاده و مجتبی جباری و همچنین امیر قلعه نویی با دکتر نوری رئیس اداره مالیات استان تهران جلسه ای را برگزار کرد و با تعهدی که به این اداره از سوی باشگاه استقلال داد، مشکل ممنوع‌الخروجی بودن این چهار نفر حل شد.


امیدوار رضایی در این زمینه اظهار داشت: «وقتی متوجه به این مسئله شدیم بلافاصله اقدام به حل آن کردیم. این سه بازیکن با توجه به طلبی که از استقلال دارند نتوانسته اند مالیات خود را پرداخت کنند. مالیات امیر قلعه نویی هم مربوط به سال 87 و زمانی که در استقلال فعالیت داشته بوده است. در این مقطع مبلغ مالیات از حقوق وی کسر شده اما هنوز به اداره مالیات پرداخت نشده که متعهد شدیم این اتفاق رخ دهد.»


* تمرين صبح


تیم استقلال از ساعت 10:30 صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برنامه های آماده سازی خود را دنبال کرد.امیر قلعه نویی که بعد از دیدار تیمش با نفت آبادان دچار افت فشار شده بود پس از یک روز استراحت صبح امروز تنها نظاره گر برنامه های آماده سازی بازیکنان بود. همچنين در تمرین امروز مهدی رحمتی، فرهاد مجیدی و مجتبی جباری حضور نداشتند اما ساموئل و بائو در تمرین شرکت کردند.

 

مهدی کامرانی بازیکن گارد راس بسکتبال ایران در آکادمی ملی المپیک با استقلالی‌ها برخورد داشت. وی به سمت کادر فنی و بازیکنان استقلال رفت و با آنها خوش و بش کرد.

 

با دستور کادر فنی تمرین بعدازظهر استقلال تعطیل خواهد بود و فردا استقلال آخرین تمرین خود را پیش از سفر به قطر برای دیدار با الریان قطر از ساعت 15 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار می‌کند.


* بازیکنان و کادرفنی حریف استقلال پاداش 150 هزار دلاری دریافت کردند


تیم فوتبال الهلال، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته موفق شد با برتری مقابل النصر به عنوان قهرمانی جام پادشاهی عربستان دست یافت.


عبدالرحمن بن مساعد، رئیس باشگاه الهلال پس از این قهرمانی پاداش 150 هزار دلاری به بازیکنان و کادرفنی این تیم داد.


الهلال در بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه میهمان العین است و استقلال به مصاف الریان قطر می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها