کد خبر: ۱۱۵۵۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پشت پرده حادثه تلخ قم در روز 22 بهمن معلوم و مشخص است، اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم.

منصور حقیقت‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این زمینه بیش از 20 جلسه تحقیق و بررسی از زوایای مختلف صورت گرفته و عدله متقنی نیز به دست آوردیم، اما در حال حاضر و در این شرایط به صلاح جامعه نیست که زوایای آن منتشر شود.

وی افزود: احتمال دارد به دلیل برخی از مسایل امنیتی در جلسه غیر علنی ابعاد این حادثه بازگو شود و زوایای آن که برای بسیاری از افراد مشخص بوده و گردانندگان آن همیشه پیش این ملت رسوا بوده‌اند تبیین و تفسیر شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: حوادثی با چنین گستاخی و بی‌حرمتی که در سال‌های اخیر بارها تکرار شده به یقین منشا و منبع آن از یک جا بوده است که امیدواریم نظام در برابر چنین هتاکان و انسان‌های حرمت‌شکن تصمیم قاطع بگیرد.

حقیقت‌پور در پاسخ به این سئوال که رسانه‌ها چه زمانی از پشت پرده این قضایا به مردم اطلاع رسانی می‌کنند، ابراز داشت: قرار است پرونده بعد از تکمیل شدن، محضر مقام معظم رهبری تقدیم شود تا رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه ارشادات و راهنمایی‌های خود را به مسئولان امر اعلام کنند.

وی گفت: اگر برخورد قاطع با مسببان چنین حوادثی صورت نگیرد، ممکن است در آینده حوادثی که در حرم امام و در اهانت به نوه بنیانگذار کبیر انقلاب صورت گرفت و یا بی‌حرمتی‌هایی که در سخنرانی ناطق نوری رخ داد، باز هم تکرار شود.

حقیقت‌پور در پاسخ به این سئوال که آیا رد پایی از جریان انحرافی در پشت چنین حوادثی مشاهده می‌شود، گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم، اما یقین داشته باشیم مسئولان نظام مصمم هستند با عاملان چنین اقدامات نامناسب برخورد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها