کد خبر: ۱۱۵۵۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه پیراهن فولاد روی نیمکت پیکان وجود داشت به نظر می‌رسید حرکت آنها برنامه‌ریزی شده بود.

حسین ابن قاسم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل پیکان گفت: بازی بسیار خوبی بود در هر 2 نیمه توپ و میدان دست ما بود. پیکان بازی بسیار بسته ای را ارائه می کرد. خدا رو شکر که توانستیم با به ثمر رساندن 3 گل هر 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم و شرایطمان را در جدول حفظ کنیم.

وی در مورد حرکتی که میلاد زنیدپور پس از زدن گل تیمش انجام داد عنوان کرد: نمی دانم چرا این حرکت را انجام داد. پیراهن شماره 5 فولاد را که قبلا جلال کاملی مفرد تن می کرد را روی نیمکت پیکان داشتند و بعد از زدن گل آن را برداشت و مقابل آقای فرکی روی زمین انداخت.

ابن قاسم خاطرنشان کرد:‌ همه مردم این حرکت را دیدند و من دیگر چیزی نمی گویم. بعد از مصاحبه مطبوعاتی فیروز کریمی وقتی با فرکی رو به رو شد اعلام کرد زنیدپور دیگر در تیم او جایی ندارد که آقای فرکی از او درخواست کرد این بازیکن را ببخشند چرا که جوان است و ممکن است از روی عصبانیت کاری را انجام داده باشد. ما دلیل این حرکت را نفهمیدم اما از آنجا که پیراهن فولاد روی نیمکت وجود داشت معلوم بود این عمل از قبل برنامه ریزی شده است.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در مورد اینکه بازی های لیگ قهرمانان از هفته آینده آغاز می شود و این فرصتی برای فولاد است که از خستگی رقبایش در صدر جدول استفاده کند، گفت:‌انتظار ما هم همین است که با توجه به درگیری حریفانمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از این موضوع استفاده کنیم و بالا بیاییم. امیدوارم این موقعیت برای ما ایجاد شود.

وی در مورد دیدار هفته آینده فولاد مقابل نفت آبادان، اظهارداشت: نفت آبادان در حال سقوط است و چیزی برای از دست دادن ندارد. این تیم در مقابل استقلال هم بازی بسیار خوبی انجام داد و موقعیت های زیادی داشت. با توجه به اینکه در خانه نفت آبادان هم به میدان می رویم کار سختی داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها