کد خبر: ۱۱۵۴۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: پرسپولیس شانس آورد که مقابل ما شکست نخورد و این تساوی را به آنها تبریک می‌گویم.

حسین جباری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی بدون گل آلومینیوم مقابل پرسپولیس عنوان کرد: آمار  نشان می‌داد که 51 درصد توپ و میدان در اختیار ما بود. پرسپولیسی‌ها شانس آوردند که در این بازی نباختند. به هر حال فوتبال است و هزار رو دارد. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم که این تساوی را کسب کردند.

وی درباره قضاوت داور خاطرنشان کرد: اگر یک نفر یک اشتباه از داور بگیرد به او جایزه می‌دهم. قضاوت داور هیچ اشکالی نداشت و واقعا در این دیدار منصفانه سوت زد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد صحبت‌های رویانیان مبنی بر اینکه قضاوت داور اشتباه بوده و این تساوی را به رئیس تبانی‌گر تبریک گفته، ‌یادآور شد: وقتی پرسپولیس با شانس می‌تواند به تساوی دست یابد باید هم چنین صحبت‌هایی بشنویم. از آقای رویانیان می‌خواهم صبور باشد. اکنون جای این صحبت‌ها نیست. شان ایشان هم برنمی‌تابد که چنین صحبت‌هایی را مطرح کند.

جباری‌زاده یادآور شد: همه دیدند که داور به خوبی قضاوت کرد. تمام کارشناسان می‌توانند در این مورد نظر بدهند البته آقای رویانیان کارشناس داوری نیست که بخواهد در این مورد صحبت کند. مردم خود بهترین قاضی هستند و از تمام قوانین فوتبال مطلع هستند.

وی در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده عسگری با باشگاه آلومینیوم در ارتباط است، تاکید کرد: علت این حرف‌ها را نمی‌دانم. این صحبت‌ها تهمت‌هایی است که علیه باشگاه و مردم هرمزگان زده می‌شود. باشگاه از حق خودش خواهد گذشت اما خدا از آنها نمی‌گذرد. همانطور که قبلا گفتیم هیچ ارتباطی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
feri
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۰
ديگه خيلي رو ميخواد كه اين جمله رو بگي : وی درباره قضاوت داور خاطرنشان کرد: اگر یک نفر یک اشتباه از داور بگیرد به او جایزه می‌دهم. قضاوت داور هیچ اشکالی نداشت و واقعا در این دیدار منصفانه سوت زد.
يعني ادم كور هم بود ميفهميد داور اشتباه كرده اونوقت ايشون با وقاحت تمام اين حرفا رو ميزنه واقعا جاي شرم داره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها