کد خبر: ۱۱۵۳۹۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
در صورت ثبت هر نتیجه ای غیر از تساوی قیافه سرمربی آلومینیوم در پایان بازی می تواند سوژه جالبی باشد.

سایت گل-بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس در بندر عباس ظاهرا باتوجه به نداشتن شانس قرمز ها در رسیدن به صدر جدول حساسیت چندانی برای این تیم ندارد ولی به هرحال وقتی تیمی میلیون ها هوادار داشته باشد در هر شرایطی مجبور و محکوم به بردن است تا علاقمندانش را راضی نگه دارد. از طرف دیگر آلومینیوم هم در منطقه نیمه خطر جدول است و برای رهایی از این مکان و رسیدن به حاشیه امن جدول به برد در این میدان نیاز مبرمی دارد. ضمن اینکه نباختن در این دیدار می تواند از لحاظ روحی برای آلومینیوم در دیدارهای آینده نقش و تاثیر مهمی داشته باشد. با توجه به این پیش فرض ها و ضرورت ها 5 تصویر جالب و احتمالی آخر این بازی را مورد بررسی قرار می دهیم؛

1 – پرویز مظلومی

 http://u.goal.com/112900/112955hp2.jpg

در صورت ثبت هر نتیجه ای غیر از تساوی  قیافه سرمربی آلومینیوم در پایان بازی می تواند سوژه جالبی باشد. اگر پیروز این میدان باشد طبیعتا ژست او که موفق خواهد بود با سومین تیم خود برابر پرسپولیس پیروز شود دیدنی خواهد شد ولی اگر شکست بخورد هواداران پرسپولیس برای دیدن چهره بازنده مردی که طی 11 بازی مستقیم با تیم محبوبشان در قالب سرمربی 3 تیم مختلف، 5 بار قرمزها را شکست داده و 4 بار هم متوقفشان کرده مسلما بی تابی خواهند کرد. قرمزها هرنوع ناکامی سوبله چوبله را به شدت خریدارند!

2 – مجتبی زارعی

 

در نوع خود مهاجم جالبی است . یک دهه است که در لیگ برتر حضور دارد ولی با لباس تیم های فجرسپاسی ، راه آهن و نفت تهران موفق نشده به پرسپولیس گل بزند. دو سال هم در لیگ های نهم و دهم بازیکن پرسپولیس بود که روی هم فقط 3 گل درون دروازه رقبای این تیم قرار داد ولی این فصل و در دور رفت در حالی که به عنوان بازیکن تعویضی برای گهر وارد میدان شده بود، گل تساوی تیمش را زد . او حالا بازیکن آلومینیوم است و اگر بتواند برای دومین بار در یک فصل دروازه قرمزها را باز کند ، قیافه اش می تواند برای همه آنتی پرسپولیسی های بازی فردا جالب باشد.

3 – ایمون زاید

 http://u.goal.com/249300/249348hp2.jpg

کتمان نمی کند که در ایران عاشق پرسپولیس است و هواداران این تیم را هرگز از یاد نخواهد برد ولی حالا باید مقابل این تیم بازی کند آن هم با هدایت پرویز مظلومی که در دربی برگشت فصل قبل با هت تریک خود او را نقره داغ کرده است. آیا زاید در این بازی (اگر مصدومیت اجازه دهد) دین خود را به پرویز مظلومی ادا کرده و از گل محمدی بابت نخواستنش در پرسپولیس انتقام خواهد گرفت یا به احترام هواداران مورد علاقه اش واکنشی نشان نخواهد داد. تصویر او بعد از گلزنی احتمالی اش می تواند سوژه جالبی باشد.

4 – هواداران آلومینیوم

 http://u.goal.com/172100/172105hp2.jpg

این تیم هرمزگانی اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و در این مدت خیلی تماشاگرانش را خوشحال و راضی به خانه نفرستاده است. مسلما بندرنشینان انتظار بیشتر از 3 برد در 13 بازی خانگی را داشتند. حالا چه تیمشان ضمن ثبت چهارمین پیروزی خود در این فصل، اولین برد تاریخ خود برابر پرسپولیس را به دست آورد یا ببازد و تعداد باخت های خانگی اش از تعداد بردهایش بیشتر باشد، واکنش هواداران این تیم می تواند دیدنی باشد. به شرطی که واکنش های فیزیکی شان به اجزای صورت ختم شود و هوس استفاده از دست و پا به سرشان نزند.

5 – سردار رویانیان

 http://u.goal.com/236600/236676hp2.jpg

می گویند گران ترین تیم لیگدوازدهم را در اختیار دارد وگرچه خودش تکذیب می کند ولی شواهد بر اداعای اولی بیشتر نزدیک هستند. سردار به رغم تمام تلاش های خود هنوز نتوانسته آنچنان که باید و شاید از بابت نمایش تیم خود روحا" ارضا شود و کمتر پیش آمده که چندروز متوالی خوشحال و راحت باشد . البته سردار به ناکامی های تیم خود تا حدودی عادت کرده ولی اگر برای نخستین بار در این فصل شاهد سومین برد پیاپی تیمش باشد قیافه اش می تواند با شادی غیر مصنوعی اش بسیار دیدنی باشد. البته از آنجا که سردار معمولا در ورزشگاهها مخصوصا در شهرستان ها آفتابی نمی شود ، به نیابت از او می توانید به چهره یحیی گل محمدی بعد از اولین سه گانه برد متوالی پرسپولیس در این فصل اکتفا کنید.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها