کد خبر: ۱۱۵۳۸۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۳     ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت‌:‌فتح‌الله‌زاده استعفا نداده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت آبادان در مورد اینکه آیا علی فتح‌الله‌زاده استعفا داده است، گفت:‌فکر نمی‌کنم استعفا داده است چند موضوع را باید مطرح کنم اول اینکه ایشان به اندازه خودش برای استقلال درآمدزایی کرده است، این تیم نیاز به کمک دولت دارد. خواهش می‌کنم آقای عباسی همکاری کند و به استقلال توجه ویژه‌ای داشته باشد. فکر می‌کنم فتح‌الله‌زاده مشتی‌گری خودش را نشان داده است.

وی در مورد اینکه آیا فتح‌الله‌زاده قهر کرده است، عنوان کرد: فتح‌الله‌زاده قهر نکرده و ایشان در باشگاه حضور دارد. او به همکاری نیاز دارد و تنهایی نمی‌تواند تمام بار تیم را به دوش بکشد.

ماجدی افزود: فتح‌الله‌زاده تا هرجایی که توانسته و هرکاری که از دستش بر آمده انجام داده، او عاشق استقلال است و فکر نمی‌کنم استعفا داده باشد.

سرپرست استقلال در مورد اینکه پس چه شده اعلام کردند فتح‌الله‌زاده استعفا داده است، گفت: تا آنجایی که من می‌دانم فتح‌الله‌زاده استعفایی نداده است و از این موضوع مطمئنم.

ماجدی در مورد اینکه آیا او از استعفا اطلاع ندارد و یا اینکه اصلا استعفایی داده نشده است، اظهار داشت: احتمالا ایشان استعفا نداده است و به نظر من مسئله استعفا درست نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار است متن این استعفا منتشر شود، گفت: اگر متنی منتشر شد، باید آن را بخوانیم تا ببینیم وضعیت از چه قرار بوده است تا صحبت خودمان را اصلاح کنیم. موضوع استعفا را خود من از روزنامه‌‌ها شنیدم چه بوده است.

ماجدی در مورد اینکه این خبر از باشگاه به بیرون آمده است، اظهار داشت: ما در باشگاه حضور داریم و چطور می‌شود چنین خبری بیرون بیاید و ما و سرمربی تیم اطلاع نداشته باشیم.‌ دوستان اینجا می‌گویند قرار است متن استعفا منتشر شود و من می‌گویم اگر چنین اتفاقی بیفتد ما آن را می‌خوانیم ولی در حال حاضر چیزی ندیدم.

وی افزود: مدیریت و معاونین باشگاه زحمت خود را کشیدند و مبالغی را در اختیار بازیکنان قرار دادند، اما این موضوع کفاف ما را نمی‌دهد و نیاز به حمایت بیشتری داریم. دولت باید از استقلال حمایت کند، کار بچه‌ها تا به الان مورد ستایش است اما باز هم نیاز به حمایت داریم.

سرپرست استقلال در مورد اینکه شایعه استعفا از کجا به وجود آمده و آیا امکان دارد این شایعه را خود مدیرعامل تیم مطرح کرده‌ باشد، عنوان کرد: در حال حاضر ما چیزی به عنوان استعفا ندیدیم و اگر متنی منتشر شد می‌خوانیم و صحبت‌مان را اصلاح می‌کنیم. امیدوارم این موضوع حل شود استقلال برای وزارت ورزش است و از آقای عباسی نگاه ویژه‌ای به استقلال داشته باشد. بازیکنان ما نیاز به حمایت دارند مخصوصا الان که باید به جام باشگاه‌ها برویم و به عنوان نماینده ایران در مسابقات برون مرزی حاضر شویم.

ماجدی در مورد غیبت قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی یادآور شد: آقای قلعه‌نویی یک مقدار فشارش افتاده بود و در رختکن زیر نظر پزشک بود ایشان به همین دلیل به کنفرانس مطبوعاتی نرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها