به گزارش بولتن نیوز، مصاحبه اخیر عبدالحمید آن هم با پایگاه اطلاع رسانی خودش! در پاسخ به خبر منتشر شده در پایگاه های خبری، فارغ از همه حرف و حدیث ها، چند نکته قابل تامل و سوال برانگیز دارد که در این مجال مختصر به آن اشاره می گردد.
اینکه سایت شخصی مولوی عبدالحمید برخی سایت های خبری را تنها به دلیل نقد سخنان ایشان، افراطی و معاند نظام توصیف می کند، مایه تاسف است و گویا عوامل سایت مزبور فراموش کرده اند که جناب عبدالحمید بارها خود را فردی نقد پذیر معرفی کرده اند و یا شاید این ادعای ایشان خالی از صحت بوده است؟
نیاز به یادآوری نیست که جناب عبدالحمید و همفکرانش باید بین نقد و تخریب شخصیت تفاوت قائل شوند، ضمن اینکه اگر کمی به عملکرد خود بیندیشند آنچه را که موجب تخریب و افت شخصیت ایشان می شود را بهتر درک خواهند کرد.
اتهام تشویش اذهان عمومی نیز بیشتر متوجه اظهارات نسنجیده جناب عبدالحمید است که بی محابا و ملاحظه در تریبون نماز جمعه هر مطلبی را بدون بررسی لازم اعلام می دارند و بعد از اینکه مورد نقد رسانه ها قرار می گیرند آن ها را به عناد و افراط گری متهم می سازند.
جناب عبدالحمید در پاسخ به علت عدم شرکت در مراسم 22 بهمن اشاره به برخی ملاحظات کرده اند، سوال ما این است که چه ملاحظه ای در میان است که از ابراز وفاداری و حمایت از نظام اسلامی در این شرایط خاص نزد ایشان مهمتر جلوه کرده است و به نظر می رسد بهتر است این ملاحظات خاص را برای افکار عمومی نیز به طور شفاف بیان کنند؟
شرکت عده ای معدود از دارالعلوم مکی زاهدان که به زحمت از بیست نفر تجاوز می کرد نیز بیشتر به نظر می رسید برای حفظ ظاهر و اطاعت از امر جناب عبدالحمید و از سر اکراه بوده که به نوعی عذر بدتر از گناه محسوب می شود.
جناب عبدالحمید در دفاع از حضورشان در مراسم تدفین شرور معروف "تاج محمد گمشاد زهی" به جای تلاش برای توضیح مساله، اصل صورت مساله را پاک کرده اند و مدعی شده اند که نامبرده شرور نیست بلکه یک فراری!!! در حال اخذ تامین می باشد.
سوال ما این است که علت متواری بودن این فرد چه بوده است؟ و چرا سایت های وابسته به گروهک های معاند و تروریستی ضمن تجلیل از این فرد وی را از حامیان و همراهان اصلی خود معرفی کرده اند!؟
آیا فردی که اهل شرارت نیست بدون دلیل از کشور متواری می شود و بعد در پی اخذ تامین از مراجع امنیتی برمی آید؟
لازم به یادآوری است که مجرم بودن این شرور و دخالت وی در ایجاد نا امنی، آدم ربایی و شرارت در منطقه برای دوست و دشمن اظهر من الشمس بوده است و معلوم نیست چه منفعتی در میان است که جناب عبدالحمید با چشم بستن روی این سوابق، در اظهار نظری عجیب از این شرور به عنوان شهید!! یاد کرده است.
جناب عبدالحمید که مدعی است به دلیل نوع قتل این شرور که ترور توسط عوامل نامعلوم بوده است در مراسم تدفین وی حاضر شده است، چرا در مراسم شهید مظلوم شیخ الاسلام مولانا جنگی زهی حاضر نشده است؟ مگر غیر این است که آن بزرگوار نیز توسط عده ای از خدا بی خبر، ترور شد و به شهادت رسید. آیا مقام یک شرور از یک روحانی مظلوم که فرزند همین آب و خاک است نزد عبدالحمید بالاتر است؟ یا اینکه جناب عبدالحمید با علم قبلی از شهادت مولانا جنگی زهی نیازی به حمایت از مظلومیت وی احساس نکرده است؟