کد خبر: ۱۱۵۰۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
بگوويچ در تيم‌هاي پايه پرسپوليس جانشين مجيد پروين، برادر کوچک علي پروين خواهد شد!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ ماجراي اخراج محترمانه وينگو بگوويچ از پرسپوليس کلي پشت‌پرده داشت. جالب اين‌که وينگو در مصاحبه‌اي گفته بود شايعه اخراج من خنده‌دار است اما به فاصله 24 ساعت گل‌محمدي گفت از وينگو در تيم‌هاي پايه استفاده مي‌کنيم!


* ماجرا از کجا شروع شد؟


يحيي گل‌محمدي سال‌ها قبل در فولاد شاگرد بگوويچ بود و چون مي‌‌خواست محبت او را جبران کند وينگو را به پرسپوليس آورد. همان موقع فرشاد پيوس و يکي، دو نفر ديگر گفتند دلال‌ها بگوويچ را به پرسپوليس آوردند که البته اين‌گونه نبود. قرار شد وينگو به جاي قرارداد فقط حقوق ماهيانه بگيرد. او 4، 5 بازي هم روي نيمکت نشست اما از بازي با گهر ديگر اجازه ندادند کنار يحيي باشد و کم‌کم خبر برکناري محترمانه او -که خبر درستي هم بود- بر سر زبان‌ها افتاد.


* جلسه سرنوشت‌ساز پروين و رويانيان


درست هفته دوم ليگ و بعد از باخت 2- 3 پرسپوليس به فجرسپاسي بود که علي پروين در جلسه کميته فني پرسپوليس به ژوزه حمله کرد و گفت مربي خارجي هزار سال ديگر هم اينجا موفق نمي‌شود. همان جلسه‌اي که اخبارش به بيرون درز کرد و خشم پروين را برانگيخت. او که ژوزه را به صرف آبگوشت دعوت کرده بود بعد از آن رابطه‌اش را با مرد پرتغالي بر هم زد و حتي مدتي با رويانيان هم حرف نمي‌زد. البته حرف پروين تا حدي درست درآمد و ژوزه نتيجه نگرفت اما وقتي يحيي مي‌خواست بگوويچ را بياورد پروين سکوت کرد و هيچ نگفت. سال 82 که بگوويچ سرمربي پرسپوليس بود و درنهايت سرخ‌پوشان پنجم شدند، پروين عليه بگوويچ موضع گرفت و اين‌بار نمي‌خواست آن اتفاقات تکرار شود.


* پروين راي سردار را زد


چند روز قبل، جلسه مهمي بين پروين و رويانيان برگزار شد و صحبت‌هاي پروين حسابي مديرعامل پرسپوليس را تحت‌تاثير قرار داد به نحوي که بلافاصله آن حرف‌ها به يحيي منتقل و او به نوعي مجبور شد عطاي وينگو را به لقايش ببخشد تا مشخص شود جلوي رويانيان کوتاه مي‌آيد. جالب اين‌که تقريبا همان روزها يحيي در مصاحبه‌اي عجيب رويانيان را اسطوره پرسپوليس قلمداد کرد! که اين حرف او موجي جديد را ايجاد کرد.


* بگوويچ جانشين داداش پروين


شايعه شده که شايد بگوويچ در تيم‌هاي پايه‌اي پرسپوليس جانشين مجيد پروين، برادر کوچک علي پروين شود! البته هنوز چيزي قطعي نيست اما با اين وضعيت بايد گفت بعيد است بگوويچ در پرسپوليس بماند و به فرض براي فصل آينده قراردادي با او بسته شود.


* غيرقابل پيش‌بيني


چندي قبل سردار رويانيان به اين نتيجه رسيد که قيد استفاده از مربيان خارجي را بزند و به همين دليل يحيي را آورد و با او قراردادي معقول بست. حالا هم صحبت از تمديد قرارداد يحيي است اما اين وسط 2 نکته مهم وجود دارد. يکي اين‌که سردار، مديري کاملا غيرقابل پيش‌بيني است و ديگر اين‌که اين روزها مجددا حرف‌هاي پروين برايش مهم شده است درست برخلاف چند ماه گذشته.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها