کد خبر: ۱۱۵۰۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
وزیر نیرو گفت : جلسات خوبی با مجلس درباره هدفمندی یارانه‌ها داشتیم و تلاش خواهیم کرد، مجلس را برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قانع کنیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مجید نامجو امروز در نهمین همایش بین‌المللی انرژی در محل پژوهشگاه نیرو در تهران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه قیمت آب و برق در بودجه سال 92 چگونه دیده شده است، گفت: بودجه در دولت نهایی شده است، اما مقرر شده است، اگر اختلاف نظر بین وزرا و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی برطرف نشد، با دخالت و حکم رئیس جمهور کار بودجه نهایی و جمع شود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد بر اساس آخرین اطلاعات بودجه سال 92 در اولین فرصت تقدیم مجلس می‌شود.

نامجو اضافه کرد: از جهت آن تبصره‌هایی که نیاز بود در بودجه گذاشته شود، این کار را انجام دادیم و تقریباً تمام موارد را با هماهنگی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی نهایی و گنجانده‌ایم.

وی با بیان اینکه هنوز پیش‌نویس بودجه را ندیده است، تأکید کرد: افزایش قیمت آب و برق طبق قانون فقط و فقط در ستاد هدفمندی یارانه‌ها باید تصویب شود و در بودجه به این شکلی که شما به دنبال آن هستید، مطرح نیست، بنابر این به صورت کلی باید منتظر بمانیم که قیمت‌ها از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها مطرح و تصویب شود.

وزیر نیرو در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه آیا سال آینده مرحله دوم هدفمندی اجرا می‌شود و آیا به خاطر این یکسال وقفه در اجرای هدفمندی یارانه‌ها قیمت آب و برق بیشتر افزایش خواهد یافت، گفت: دولت اصرار دارد که هدفمندی یارانه‌ها را با جمیع جهات دنبال کند.

وی افزود: جلسات خوبی با مجلسی ها در این خصوص داشته و پیگیری‌های لازم صورت گرفته است و تلاش خواهیم کرد، مجلس را برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قانع کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها