کد خبر: ۱۱۵۰۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
روز دوشنبه جباری با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد اما به دلیل طولانی شدن صحبت هایش با امیر قلعه نویی تمرین نکرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ هرچند باشگاه استقلال اعلام كرده كه موضوع صحبت هاي طولاني مجتبي جباري و امير قلعه نويي مسائل مالي نبوده و فقط مربوط به بحث كيفيت زمين تمرين بوده است اما به نظر مي رسد شماره 8 شاکی دلایل دیگری هم براي اين گفتگوي 70 دقيقه اي داشته است!


جباري ظاهرا از دست فرزاد حاتمی، مهاجم استقلال ناراحت است. مجتبی به قلعه نویی گفته فرزاد حاتمی در زمین به خودش فکر می کند و پاسکاری نمی کند و این موضوع او را ناراحت کرده است. البته موضوع ناراحتی جباری از حاتمی به همين جا ختم نمي شود. آنطور كه يك روزنامه ورزشي تيتر كرده حاتمی مدعی شده بود که استقلال متکی به یک بازیکن نیست که جباری با ناراحتی از او دلیل این صحبت هایش را می پرسد. حاتمی هم در جواب جباری گفت که منظورش این نبوده و آن روزنامه به شکل دیگری تیتر زده است. قلعه نویی برای اینکه کسی صحبت های آنها را نشوند جباری را دورتر از خبرنگاران می برد.


آنچه که روز دوشنبه معلوم بود صحبت های جباری با سرمربی استقلال بود که همه نگاه ها را به خود جلب کرده بود. حتی بازیکنان استقلال هم موقع تمرین کردن به این 2 نگاه می کردند و از همدیگر می پرسیدند که چرا صحبت های آنها طولانی شده است.


از یک منبع موثق شنیدیم این بازیکن ملی‌پوش استقلال از برخی مسائل جانبی و حواشی باشگاه هم شکایت دارد. گویا جباری و دو، سه استقلالی دیگر از برخی رفتارها و امتیازاتی که به یکی، دو بازیکن خاص داده می‌شود، گله دارند. البته شایعه دلخوری جباری از استقلال از چند روز پیش به گوش می‌رسید که این ماجرا در پی بحث طولانی مجتبی و امیر علنی شد.


جالب است بدانید روزی که پسر قلعه‌نويی با پیراهن شماره 8 استقلال در بازی دوستانه برابر پیکان به میدان رفت هم شایعه شده بود وقتی این خبر در اردوی تیم‌ملی به گوش جباری رسید، مجتبی از این که امیر در غیاب او، پیراهن شماره 8 را به پسرش داده، دلخور شده است. البته قلعه‌نويی هم در زمان بازیگری پیراهن شماره 8 را می‌پوشید و همان زمان وقتی یکی، دو خبرنگار از نزدیکان امیر درباره شایعه دلخوری مجتبی بابت سپردن پیراهن شماره 8 به پسر امیر سوال کردند، آنها جواب دادند بعید می‌دانیم جباری به این موضوع اعتراض کند چون همه قلعه‌نويی را با شماره 8 استقلال به یاد می‌آورند و هوتن در واقع پیراهن پدرش را پوشید، نه پیراهن مجتبی را!


آنچه مسلم است قلعه نويي مي داند كه مصاحبه هاي جنجالي جباري در سال گذشته و در همين مقطع زماني چه ضربه اي را به استقلال وارد آورد و در واقع آنها را از كسب دو جام مهم باز داشت. بنابراين سياست او حكم مي كند كه اين مسائل را كدخدا منشانه حل كند. امير فقط نمي داند مشكلات مالي را كجاي دلش بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها