کد خبر: ۱۱۵۰۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری گفت: با حمایت مسئولان و هواداران سهمیه تیم فوتبال استقلال در لیگ حفظ می‌شود.

ابراهیم تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم را در شرایط  بسیار سخت به عهده گرفتم ولی با کمک بازیکنان و مربیان تیم را در لیگ نگه می‌داریم.

وی افزود: بازیکنان خوب و باتجربه‌ای را در ترکیب تیم داریم که این بازیکنان با ارائه بازی خوب خود امیدواری را به من و دیگر مربیان خواهند داد.

سرمربی فوتبال استقلال ساری با اشاره به زحمات کادر فنی سابق تیم استقلال ساری تصریح کرد: مدیریت باشگاه تغییر و تحولی را در باشگاه انجام داد تا تیم را از سقوط نجات دهد که در این زمینه تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

تقی‌پور در ادامه از غیبت دو بازیکن خود در مقابل پرسپولیس گناوه خبر داد و اظهار داشت: حسن اکبری و کامران خورشیدی به عنوان دو بازیکن استقلال به خاطر سه اخطاره بودن نمی‌توانند بازی کنند.

وی گفت: برای بازی مقابل پرسپولیس گناوه بازیکنان تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتند و هم‌قسم شدیم که با دست پر به ساری باز گردیم.

سرمربی فوتبال استقلال ساری افزود: شرایط جدول طوری است که باید احساس خطر کرد اما به بازیکنان تیم ایمان دارم زیرا ظرفیت تیم استقلال بالا است و می‌توان برای بقا امیدوار بود.

تقی پور با اشاره به حضور مربی جدید در کادر فنی تیمش ابراز داشت: احمد رحیمی از مربیان سابق صنعت ساری برای کمک به کادر فنی به تیم استقلال ساری اضافه شد.

وی در پایان افزود: بازیکنان مازندران در شرایط سخت و دشوار بازی کردند و در توانایی بازیکنان استقلال ساری برای بقا در لیگ و گرفتن امتیاز خارج از خانه شک نیست.

به گزارش فارس، از هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور استقلال ساری پنج‌شنبه سوم اسفند در ورزشگاه سراج مهمان پرسپولیس گناوه است.

تیم فوتبال استقلال ساری هم‌اکنون با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد و از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها