کد خبر: ۱۱۴۹۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
بن علي چند روزي است كه در حال تدوين كتاب "خدمات من به مردم و قضاوت تاريخ " است و قصد دارد اين كتاب را براي روشن شدن افكار عمومي به چاپ برساند.
ديكتاتور فراري مصر كه در عربستان سعودي بسر مي برد روزگار نكبت باري را سپري مي كند.

به گزارش «تابناک» خبرنگار روزنامه اماراتي " البيان " ضمن اشاره به غيرواقعي بودن سكته مغزي بن علي مي نويسد : رئيس جمهور مخلوع تونس به همراه همسر خود كه به صورت غير رسمي از او طلاق گرفته در يك ويلا در شهر " ابهاء " زندگي مي كنند .

او هيچگاه از محل اقامت خود خارج نمي شود ولي همسر او با روبنده و نقاب از ويلا خارج و ما يحتاج روزانه را از نزديكترين سوپرماركت تهيه و به سرعت برمي گردد.

بن علي چند روزي است كه در حال تدوين كتاب "خدمات من به مردم و قضاوت تاريخ " است و قصد دارد اين كتاب را براي روشن شدن افكار عمومي به چاپ برساند.

خبرنگار البيان مي افزايد : اكنون مشخص شده كه شايعه سكته مغزي بن علي كاملا ساختگي است اما اين روزها او براي آرام بخشي ناچار است چندين نوع دارو مصرف كند.

او همواره كتاب " لاتحزن " ( نگران مباش ) تاليف " عائض القرني " مبلغ وهابي را مي خواند و با صداي نماز جماعت مسجد نزديك ويلاي خود وضو گرفته و به اقامه نماز جماعت مي پردازد !

او در جاي جاي كتاب خود از توطئه گران و خائنين به تونس سخن گفته و معتقد است كه توطئه اي جهاني و عربي موجب شد كه از ادامه خدمت به آفريقا و ملت تونس بازماند.

ليلي الطرابلسي همسر بن علي نيز در كنار او و در حالت قهر و طلاق غير رسمي است و امور مربوط به خريد و پذيرايي از شوهر فراري و مريض احوال خود را عهده دار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها