کد خبر: ۱۱۴۹۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
در نامه دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران به دادستان کل کشور مطرح شد:
تحرکان محمد نوری زاد تا جایی پیش رفته که جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران در حرکتی همسو و برای مقابله با تخریبهای انجام گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به دادستان کل کشور نامه نوشتند و از دادستان کل کشور تقاضای برخورد با وی را کرده اند.
598: محمد نوری زاد از جمله افرادی است که مدتها است ضمن مصاحبه با رسانه های بیگانه نظیر صدای آمریکا و صدای فرانسه، به خوراک دهنده تبلیغاتی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری مبدل شده و با بازپخش آن در فضای مجازی بیش از پیش بر طبل رسوائی خود می‌کوبد تا شاید از این راه شهرتی برای خود كسب کند. این موضوع تا جایی پیش رفته که جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران در حرکتی همسو و برای مقابله با تخریبهای انجام گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به دادستان کل کشور نامه نوشتند و از دادستان کل کشور تقاضای برخورد با وی را کرده اند.

به گزارش بولتن نیوز، متن کامل نامه دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران به دادستان کل کشور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

دادستان محتـــــرم کل کشور

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای «زیدعزه الشریف»

سلام علیکم

با احترام؛ ما عده‌اي از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران در سايه جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان، این سرمایه های گرانبهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با هدف پاسداشت خون شهدا، تلاش براي حفظ اقتدار نظام و صیانت از حریم ولایت فقیه، این سکاندار کشتی انقلاب، بر خود وظیفه دانستیم که درخواستي را درخصوص یکی از عناصر فریب خورده و متوهم این مرز و بوم به استحضار حضرتعالی برسانیم و با توجه به گستره اقدامات شرم آور اين فرد هتاك، با كسب اجازه از جنابعالي، تا حصول نتیجه و محاکمه نامبرده که با اقدامات خود لکه ننگی را در فضاي ادب خيز و فرهنگي ایران اسلامی پدیدار نموده است، دست از پیگیری نخواهیم کشید .

هر از چندگاهي نیست که این فرد پيمان شكن که خیانتهای او در حق مردم و اموال بیت المال نقل محافل فرهنگي بوده و به اشكال گوناگون در فضاي خبري مطرح شده است، با دروغ و دغلكاري و درآميختن مطالب ناهمگون و تولید مطالب سخیف و زننده به هتاکی عليه یکی از مسئولان نظام و ارکان انقلاب نپردازد. او در قبال سکوت و رأفت اسلامی قوه قضائیه جمهوری اسلامی، کار را به آنجا رسانده که ابائی از اهانت به رهبر معظم انقلاب اسلامی نداشته و هر از گاهي با تولید مطالب و محتوای مغرضانه، گستاخانه و هتاكانه، بی پروا نسبت به جریجه دار نمودن قلب امت حزب الله مي‌پردازد و ضمن انتشار مطالبي خلاف واقع و با هدف تقدس زدائي از معظم له و قبح شكني بي حد و مرز نسبت به ساحت ايشان،‌ كمپين نامه راه انداخته و ديگران و حتي ضدانقلاب نشان دار و محارب را به نوشتن نامه هاي سراسر بغض و فحش به پير و مراد اين ملت تشويق نموده و خود با ادعاهاي واهي و استنادات مخدوش، مطالبي خلاف واقع را به ايشان منتسب داشته و در عين سوء استفاده از آزادي بيان داده شده، نظام را به انواع محدوديتها و شكنجه ها متهم نموده و علاوه بر ملاقات و مكاتبه و مصاحبه با مخالفان سرسخت و تابلودار نظام و رسانه‌های معاند، به ارائه رهنموداتي ابتر عليه نظام اقدام نموده و بجاي ديگران و از زبان ساير عناصر ضدانقلاب به انتشار مطلب پرداخته و ابائي ندارد كه حتي محبوب سفر كرده اين امت، ‌حضرت روح الله را نيز به دشمن بفروشد و عليه ايشان دروغ پراكني نمايد. در این هنگامه که مردم انقلابی، همراه با نظام مقدس اسلامی، در رویاروئی قدرتمندانه با جبهه استكبار و ایادی نقاب افکنده آن قرار دارند و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر آرامش روانی مردم در وضعیت فعلی و دوری جستن از تشویش اذهان عمومی، شاهدیم که این عنصر خودفروخته و ناامید از هرجا، ضمن مصاحبه با رسانه های بیگانه نظیر صدای آمریکا و صدای فرانسه، به خوراک دهنده تبلیغاتی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری مبدل شده و با بازپخش آن در فضای مجازی بیش از پیش بر طبل رسوائی خود می‌کوبد تا شاید از این راه شهرتی برای خود كسب کند .

لذا از حضرتعالی به عنوان دادستان کل کشور و پيش‌كسوت دفاع از حيثيت نظام و حريم ولايت، مصرانه تقاضامندیم، براساس:

1- وظایف ذاتی و مصرح آن دادستانی در برخورد با جرایم ضد امنیتی و محاکمه متهمین

2- اتهامات غيرقابل انكار و فعالیت‌های ضدامنیتی آقای محمد نوری زاد، بر اساس قوانین پیوست، اعم از:

- فعالیت تبلیغی و تخریب چهره سی ساله نظام جمهوری اسلامی از طریق مصاحبه با رادیوهای بیگانه نظیر رادیو فرانسه و صدای آمریکا و...

- توهین و نشر اکاذیب و افترا به مقام معظم رهبری

- توهین و نشر اکاذیب و زیر سؤال بردن رئیس محترم جمهوری اسلامی

- توهین و افترا به ریاست محترم مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

- توهین و نشر اکاذیب عليه ریاست محترم قوه قضائیه و زیر سؤال بردن عملکرد این قوه در برخورد با متخلفین

- نشر اکاذیب و دروغ عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

- توهین و افترا به اشخاص و نیروهای حزب اللهی و امت شهید پرور

دستور فرماييد نسبت به برخورد قاطع بازدارنده و محاکمه مجدد نامبرده با بکارگیری قضات متخصص، طبق قوانین مجازات اسلامی، اقدام نموده و بار دیگر این قلم به دست خائن را به سزای اعمال و رفتار ناشایست خود در فعالیت علیه حيثيت و اعتبار این نظام مقدس، که حاصل آبیاری خون پاک 400 هزار شهید می‌باشد، برسانند تا شاید دیگران نیز بدانند که توهین به ولایت فقیه، به مثابه توهین به رسول خدا (صلي الله عليه و آله و سلم) و سلف مقدس رهبر معظم انقلاب و نيز و اهانت به دين و دنياي ملت شریف ایران قلمداد می شود و این خط قرمز امت حزب الله و همیشه در صحنه، بالاخص دانشجویان ولايتمدار دانشگاههای تهران می باشد.

امید است که اقدام به هنگام و اقتدار دستگاه محترم قضائی در برخورد با دزدان حیثیتی و بیت المالی این مرز وبوم، مورد رضايت امام عصر ارواحناه فدا قرار گیرد و التیامی بردل زخم خورده امت حزب الله و مشتي سخت بر دهان بر دشمنان قسم خورده و حامیان خارجی و داخلی این عنصر فریب خورده باشد.

آمین

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان تهران

28/11/1391

پیوست (موادی از قانون مجازات اسلامی):

ماده ۵۰۰

هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع ‌گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

ماده ۵۰۸

هر کس یا گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب ‌شناخته نشود به یک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد.

ماده ۵۱۴

هر کس به حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی رضوان ا... علیه و مقام معظم رهبری به نحوی از انحا اهانت‌ نماید به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.

ماده ۶۰۸

توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک ‌چنان چه موجب حد قذف نباشد به مجازات شلاق تا (۷۴) ضربه و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.

ماده ۶۰۹

هر کس با توجه به سمت، یکی از رؤسای سه قوه یا معاونان رئیس جمهور یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یا اعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا تا (۷۴) ضربه شلاق و یا پنجاه ‌هزار تا یک ‌میلیون‌ ریال جزای نقدی محکوم می‌شود.

ماده697

هرکس به وسیله‌ی اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله‌ی درج ‌در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر، به کسی ‌امری را صریحاً نسبت دهد یا آن‌ها را منتشر نماید که مطابق قانون آن ‌امر جرم محسوب می‌شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت نماید جز در مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا (۷۴) ضربه شلاق یا یکی از آن‌ها حسب مورد محکوم خواهد شد.

تبصره: در مواردی که نشر آن امر اشاعه فحشا محسوب گردد هرچند بتواند صحت اسناد را ثابت نماید مرتکب به مجازات مذکور محکوم خواهد شد.

ماده ۶۹۸

هر کس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی ‌یا مقامات رسمی به وسیله‌ی نامه یا شکواییه یا مراسلات یا عرایض ‌یا گزارش یا توزیع هرگونه اوراق چاپی یا خطی با امضا یا بدون امضا اکاذیبی را اظهار نماید یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت راساً یا به عنوان نقل قول به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات ‌رسمی تصریحاً یا تلویحاً نسبت دهد اعم از این که از طریق مزبور به‌ نحوی از انحا ضرر مادی یا معنوی به غیر وارد شود یا نه علاوه بر اعاده حیثیت در صورت امکان، باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا (۷۴) ضربه محکوم شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها