کد خبر: ۱۱۴۹۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیته بررسی حادثه ۲۲ بهمن در قم تاکنون دو سفر را به قم داشته و تا آخر هفته جاری سومین سفر خود به این استان را به منظور دیدار با مراجع تقلید و بررسی این موضوع در دستور کار خود دارد.

به گزارش 598، سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: کمیته ویژه بررسی حادثه روز 22 بهمن در قم پیرامون بررسی این موضوع تاکنون دو سفر به استان قم را در دستور کار خود داشته که در این سفرها دیدارهایی با مقامات زیربط در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: اعضای این کمیته در دو سفر انجام شده به استان قم دیدارهایی را با اعضای شورای تامین استان قم و فرمانده سپاه استان قم و معاونین وی و فرماندار قم نشست‌هایی را برگزار کرده و نقطه نظرات مسئولین مربوطه شنیده و سوالاتی نیز از ‌آنها پرسیده شده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه هفته جاری نیز سومین سفر این کمیته به  قم انجام می‌شود که در این سفر دیدار با مراجع عظام تقلید برای بررسی موضوع در برنامه کاری کمیته قرار دارد و تا دو هفته آینده گزارش این موضوع آماده و به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها