کد خبر: ۱۱۴۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
پس از کش و قوسهای فراوان که از سوی جریان انحرافی، یک هفته تمام رسانه های کشور را به خود مشغول کرد، تغییرات و جایگزینی های زیادی در روزنامه ایران صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار «خبرننامه دانشجویان ایران»، انتصاب جوانفکر به عنوان سرپرست موسسه مطبوعاتی ایران، برکناری کاوه اشتهاردی را در پی داشت و اکنون شخصی که در دفتر اشتهاردی مشغول کار شده که سابقه خوبي در ميان خبرنگاران سياسي ندارد و مدتي است كه با برخي از نزديكان مشايي ارتباط برقرار كرده است.

وحید شاکری وبلاگ نویس تندرو حامی مشایی و از مسئولین نشریه موقوفه همت در دفتر کار کاوه اشتهاردی مشغول شده است.

گفتنی است حسین نوبختی از حامیان تندرو مشایی در ماجرای نشریه همت در گفت‌و‌گویی با خبرآنلاین، «وحيد شاکری را به عنوان سردبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری هفته‌نامه همت» معرفی کرده بود.

نوبختی پیش از این سایت نوسازی را می‌گرداند و پس از انتشار مطلبی که در آن به سیدحسن خمینی توهین کرد چند وقتی فعالیت نداشت تا اینکه نشریه همت را تا توقیف هدایت کرد.

وحید شاکری پیش از این در شبکه ایران نیز فعالیت داشت اما این روزها به دلیل حمایت‌هایش از اسفندیار رحیم مشایی ابتدا تبدیل به مشاور جوانفکر شد و در اتاقی کنار مدیرعامل ایرنا فعال شد و اکنون جایگزین کاوه اشتهاردی شده است.

وی در اسفند 86 در خصوص جنجال های بوجود آمده سایت نوسازی در اظهار نظری گفته بود: من دستگيري هيچ جوان اهل رسانه و فعاليت فرهنگي و اجتماعي را به صلاح نظام جمهوري اسلامي نميدانم چه برسد زنداني كردن آنهم در زندان اوين.

وی درباره نوبختی نیز می گوید: فارغ از همه مسايل پيدا و پنهان اين ماجرا حسين نوبختي مدير مسئول سايت نوسازي از فرزندان باهوش و با استعداد همين مملكت است كه اگر درست هدايت شود ميتواند موفقيتهاي بزرگي را در عرصه رسانه رقم زند واين سرمايه كشور است و نبايد با آن اينگونه رفتار كرد.

شاکری در مطلبی جالب توجه بخشي از جمعيت ايثارگران، جريانات سياسي حاكم بر شهرداري تهران، محسن رضايي و رسانه‌هاي وابسته به او و محمد باقر قاليباف، رسانه‌هاي منتقد دولت، يك پنجم نمايندگان مجلس شوراي اسلامي چهره‌هايي مانند توكلي، نادران، حداد عادل، خوش چهره، افروغ، ابوطالب از طرفداران اسلام حداقلي خوانده بود.

وی در مطلبی با عنوان "اندر احوالات میرزا باقر سپورچی رضی ا...عنه" می نویسد: روزی باقر را گفتند تو را برای چه کاری آفریدند؟  فرمود: هیچکار!! مریدان با حیرت پرسیدند؟ پس از چه روی است که تو هم سرداری ، هم خلبانی هم شهرداری؟! شیخ شانه هایش را بالا انداخت و فرمود: اینها از باب دانستن علمی است که هر کس بدان دست یابد بر همهء عالم مسلط گردد.

شاکری در مرداد 85 در اظهار نظری تند، فعالیتهای هوشنگ امیر احمدی در راستای ارتباط وی با محسن رضایی تعریف کرده و می نویسد: امیر احمدی که با نشریه میهن از سری نشریات زنجیره ای محسن رضایی گفتگو کرده است، با بیان اینکه ما غنی سازی نمی کنیم که مشکل را زیاد کنیم و باعث خرابکاری شود گفت: اساسی ترین اصل جمهوری اسلامی، مصلحت نظام است. الان آقای هاشمی رفسنجانی که ستون انقلاب و در راس این سازمان هستند، مصلحت را بررسی می کنند. قضیه صلح امام حسن (ع) نشان می دهد که در هر زمان، امر خاصی مصلحت است. مثلا امام خمینی(ره) در زمان خاصی آتش بس را قبول کردند. امام آنقدر شهامت داشتند که بفرمایند من جام زهر را می نوشم. چون زهر کشنده است. انسان به نظر من مانند زمان جنگ به جایی می رسد که باید یا راه «الف» را برود یا راه «ب».

جالب اینکه او هیچ اظهارنظری در خصوص دعوت هوشنگ امیر احمدی توسط مشایی به ایران در ماجرای ایرانیان خارج از کشور نداشته است.

شاکری داود احمدی نژاد را بی نصیب نگذاشته و درباره او معتقد است: او می خواهد لشگر احمدی نژاد  را پای بیرق قالیباف در انتخابات آینده ببرد یا به دنبال سهمی در انتخابات شورای شهر و مجلس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۷:۵۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
خبر شما درست نيست . جانشين اشتهاردي همان كسي مي شود كه اشتهاردي جانشين او شد فرقشان اين است كه اشتهاردي دانشجوي دانشكده خبر بود و اسلامي فر استاد دانشكده يكشون فرزند شهيده يكشون هم جانباز البته با هم رفيقند از قديم نديمها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها