کد خبر: ۱۱۴۵۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
"عماریون"- بسم رب الشهداء والصدیقین
بیانیه ستاد مردمی حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تبریز و 209 ستاد محله ای این ستاد در خصوص جریان انحرافی در اصولگرایی
بدینوسیله به اطلاع امت شهید پرور می رساند این ستاد که یکایک بدنه آن در انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری شبانه روز فعالیت خود را در راستای پیروزی دکتر احمدی نژاد بدون هیچ ادعا سهم گیری انجام داده است و پس از انتخابات هر یک به خانه و کار خود رفته و هیچ امتیازی هم نگرفته اند ، تنها معیار خود از این فعالیت ها را شاد نمودن مقام عظمای ولایت تحقق خواسته های توده عوموی مردم با روی کار آمدن دولت مکتبی (مکتب اسلامی) ، عدالتخواه و ولایتمدار قرار داده است.
بعد از انتخابات نیز در افشای چهره نفاق و شفاف سازی جریان فتنه به تکلیف خود عمل نموده و باز همچون سربازانی وفادار برای یاری مقام معظم رهبری وارد عمل شده است. اینک نیز که کار بجایی رسیده است علامه والامقام آیت الله مصباح یزدی سخن از فراماسونری جدید و تشکیل جبهه نفاق در جریان اصولگرایی به میان آورده است ، بدینوسیله ستاد مردمی حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تبریز به همراه 209 ستاد محله ای خود مواردی در راستای شفاف سازی و اعلان محکومیت جریان نفاق در بدنه اصولگرایی را اعلام می دارد:
1. اسفندیار رحیم مشایی که در اول کار دولت از سوی مقام معظم رهبری برای انتصاب در معاونت اولی رئیس جمهور منع شد بعد از این فرمان مقدس از سوی رئیس جمهور با بال و پری بیشتر و اختیاراتی نا محدود و دخالتهای مر موزانه در همه امور متاسفانه مورد استفاده قرار گرفت و این زخمی شد در دل حامیان اصیل احمدی نژاد. لذا از رئیس جمهور محترم انتظار می رود مواضع خود را در این راستا اصلاح و شفاف نمایند.
2. طرح قضیه به وجود آمدن جریان فراماسونوری جدید و جریان نفاق آنهم از سوی علامه مصباح یزدی آژیر خطر برای همه نیروهای انقلاب و شخص رئیس جمهور است که حکایت از اصلی شدن مسئله فرعی سال گذشته به مسئله اصلی در امسال است. لذا اعلام می گردد: ما حامی احمدی نژاد هستیم نه اسفندیار رحیم مشایی . ضمنا احمدی نژادی از سوی ما مورد حمایت بوده و هست که خط قرمز اصولش، مقام معظم رهبری باشد نه رئیس دفترش!!
3. شکایت مدام کسی که براحتی در هر قضیه و موضوعی اعلان موضع و نظر می نماید از منتقدانش آنهم منتقدانی چون حاج منصور ارضیها، حاج سعید حدادیان ها و سیاسیون وارسته و روحانیون مبارزی که اگر آنها در کشور و استانها نبودند شاید شناخت و انتخاب احمدی نژاد برای مردم بسیار سخت و دشوار و شاید هم غیر ممکن بود ، چه چیزی را جز نوعی استبداد و فرعون گرایی برخی نظریه پردازانی که حتی فرق نظر و عقیده را نمی دانند می تواند بیان نماید.
4. حجت الاسلام حیدر مصلحی روحانی ولایتمدار و عدالت طلبی است که بعلت ولایتمداری ، مقابل جریان نفاق اصولگرایی ایستاده است و این ستاد از این وزیر انقلابی که به قسم و عهد خود با مردم عمل نموده است حمایت خود را اعلام می نماید.
5. در پایان ضمن حمایت از مواضع انقلابی رئیس جمهور محترم , از آقای مشایی انتظار داریم با توجه به مطالبه ستادهای مردمی احمدی نژاد فورا از دولت کناره گیری نماید و موجب بدنامی دولت و رئیس جمهور نگردد واین ستادنیز برائت خود را از این فرد و جریانی که علامه مصباح پرده از وجود آن برداشته است اعلام می دارد.

ادامه دارد....
و من ا... التوفیق
ستاد مردمی حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد شهرستان تبریز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
من هم با این شرایط جسمانیم یک از آن افرادی بودم که در ستادهای مردمی آقای احمد ی نژاد فعالیت می کردم فقط به این خاطر که این آقا را فرد ولایی می دانستم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
پیشنهاد بنده این است که تمام ستادهای مردمی اقای احمدی نزاد در همه استان ها برای اعلام برائت از مشایی اعلامیه دهند
حرکت این مردم ولایت مدار قابل تقدیر است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
ما هم همصدا با حاج سعید حدادیان:
خدایا همین امشب مشایی رو ...... ببرش (خیلی سخاوتمندانه وخوشبینانه)بهشت...
الهی آمین...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۱۲
سلام .از حدادی بزرگترش هم عددی نیست.اینها از پیشرفت دولت نهم و دهم ناراحت هستند.چون دیگر نمیتوانند دزدی کنند.درود بر احمدی نژاد و درود بر مشایی
پاسخ
علی اصغر حسین پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۳
۰
۰
با سلام ای کاش مسئو لان اجرائی کشور در انتقادهایشان از اقای احمدی نژاد انصاف را رعایت می کردند ومشکلاتشان وضعف هایشان را به گردن این وان نمی انداختند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها