کد خبر: ۱۱۴۵۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
كاپيتان تيم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم تا جزو ۳ تیم برتر باشیم

* نوروزی: خوشحالم که گل ۳ امتیازی زدم


هادی نوروزی اظهار داشت: «در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خوشحالم که دقایق پایانی توانستیم به پیروزی برسیم.»


وی ادامه داد: «حق ما در این بازی برد بود چون بازیکنانمان زحمت زیادی کشیدند و این گل قسمت من بود که بزنم. ما از دقیقه یک شروع به حمله کردیم و خواست خدا بود که در دقایق پایانی به گل برسیم.»


مهاجم پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در آینده گفت: «ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و به خاطر هواداران از جان مایه می‌گذاریم. تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل جزو 3 تیم برتر باشیم.»


* حسینی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم


سید‌جلال حسینی اظهار داشت: «بازی سختی بود، هر دو تیم بزرگ هستند و برای برد تلاش کردند. سپاهان شخصیت قهرمانی دارد، اما بازیکنان ما هم باانگیزه بودند و جنگنده ظاهر شدند.»


مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در مورد درگیری‌اش با بازیکن سپاهان گفت: «هم من مقصر بودم، هم بازیکن حریف. بابت این کار از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. آنها را دوست دارم و امیدوارم دیگر این مسائل تکرار نشود.»


* بنگر: اجازه بدهید درباره همه چیز سکوت کنم


محسن بنگر در واکنش به درخواست‌های خبرنگاران گفت: «همه چیز را دیدید. از شما می‌خواهم اجازه بدهید امروز درباره همه چیز سکوت کنم، امیدوارم این برد مبارک هواداران‌مان باشد.»


* ولاتکو: دست دروازه‌بان سپاهان به من برخورد کرد


ولاتکو پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: «عملکرد قابل قبولی را در این مسابقه ارائه کردیم، امیدوارم شرایط تیم ما در ادامه مسابقات بهتر شود، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خوشحالم که پیروز شدیم و امیدوارم عملکرد خوب‌مان تداوم پیدا کند. از بازی که امروز انجام دادیم کاملاً راضی هستم.»


وی در مورد صحنه‌ای که درون محوطه جریمه با شهاب گردان برخورد کرد، اظهار داشت:‌ «فکر می‌کنم دست چپ دروازه‌بان سپاهان به من برخورد کرد، فرصت بسیار خوبی داشتم، مهم برای ما کسب پیروزی بود و خوشحالم که این اتفاق افتاده است.»


* حقیقی: امروز یک پرسپولیس واقعی را دیدیدم


رضا حقیقی گفت: «امروز عزم خود را جزم کرده بودیم و هم‌قسم شده بودیم تا سپاهان را شکست دهیم.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس چون در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده بود امروز آمده بود تا نتیجه این بازی را به نفع خود رقم بزند.»


هافبک تیم پرسپولیس در مورد شرایط بازی گفت: «امروز یک پرسپولیس واقعی را دیدیم. موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و تقریباً می‌توان گفت دو برابر سپاهان موقعیت گلزنی داشتیم و خوشبختانه در دقیقه‌ای به گل رسیدیم که سپاهان دیگر نمی‌توانست کاری انجام دهد.»


وی در مورد شرایط خود در تیم ملی نیز گفت: «کی‌روش همان مربی است که مرا به تیم ملی دعوت کرده بود و مطمئن باشید از این به بعد آنقدر تلاش می‌کنم تا دوباره به تیم دعوت شوم.»


* قاضی: هدیه خوبی به هواداران دادیم


محمد قاضی گفت: «بازی بسیار خوبی بود، سپاهان را به خوبی تحت فشار گذاشتیم، تلاش فراوانی انجام دادیم و حق ما کسب پیروزی بود. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما سپاهانی‌ها خوش‌شانس بودند.»


وی در مورد اینکه چرا پایش دچار مصدومیت شده است، عنوان کرد: «روی صحنه گل بالا پریدم و وقتی پایین آمدم مچم پیچید، مشکل خاصی نیست، روی پایم یخ گذاشتم تا ورم نکند.»


قاضی در مورد اینکه جایگاه پرسپولیس خوب شده و دیگر از طعنه‌های حضور در رده دوازدهم خبری نیست، عنوان کرد: «به هر حال اتفاق بدی بود که برای ما افتاد، فصل قبل هم تیم در جایگاه دوازدهم قرار داشت و تماشاگران از این نتایج ناراضی بودند. با عملکرد خوبمان در این مدت هدیه مناسبی به هواداران دادیم و امیدوارم این نتایج تکرار شود.»


مهاجم پرسپولیس در مورد صحنه‌ای که با فرشید طالبی درگیر شد، اظهار داشت: «در آن صحنه درگیری کوچکی به وجود آمد هر دوی ما می‌خواستیم توپ را بزنیم که سر این موضوع مشکل کوچکی ایجاد شد.»


* نقی‌زاده: پرسپولیس متفاوتی بودیم


میثم نقی‌زاده گفت: «ما همیشه ثابت کردیم مقابل تیم‌هایی که جلوی پرسپولیس فوتبال بازی می‌کنند بهتر از سایر بازی‌ها به میدان می‌رویم و امروز هم دیدید که پرسپولیس متفاوتی بودیم. من این برد را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و مطمئن باشید چشم ما به گرفتن سهمیه آسیا از لیگ برتر است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها