کد خبر: ۱۱۴۵۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي شيميزو اس پالس با ژاپني‌ها قرارداد دارد اما به نزديکانش گفته خيلي دوست دارد حداقل يک‌بار ديگر شرايط براي حضورش در پرسپوليس فراهم شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ يكي دو هفته از آخرين استعفاي محمد رويانيان مي گذرد اما به گفته منابع مطلع خبري، بعيد است او زودتر از انتخابات خرداد‌ 92 پرسپوليس را ترک کند. اين يعني رويانيان حداقل تا پايان فصل جاري فوتبال کشور در پرسپوليس مي‌ماند و حتي شايد براي فصل بعد هم برنامه‌هايي داشته باشد. چندي قبل شنيده شد که او ليست فصل بعد را از گل‌محمدي خواسته اما براي اين‌که يحيي ماندگار شود اول بايد تکليف خود رويانيان مشخص شود. در اين ميان قهرمان شدن يا نشدن در جام‌حذفي هم بسيار مهم است و طبعا اگر پرسپوليس از سد ذوب‌آهن و داماش بگذرد و در فينال جام‌حذفي هم موفق عمل کند، گل‌محمدي گزينه شماره يک نيمکت پرسپوليس در فصل آينده خواهد بود.


* تمايل قطبي به بازگشت


تا امروز رويانيان از مربيان خارجي خيري نديده، هرچند‌ از مصطفي دنيزلي راضي بود اما دنيزلي مشکلات خاص خودش را داشت (و دارد). از ميان گزينه‌هاي ايراني هم به جز يحيي به نام ديگري که بتواند جاي گل‌محمدي را بگيرد برنمي‌خوريم (حداقل فعلا که اين‌گونه است) اما يک نفر هست که آخرين قهرماني پرسپوليس را در ليگ رقم زده و کاملا تمايل دارد يک‌بار ديگر روي نيمکت قرمزها بنشيند. بله، صحبت از افشين قطبي است که در ليگ 87-86 پرسپوليس را با شايستگي قهرمان کرد و اين روزها سکان هدايت شيميزو اس پالس ژاپن را برعهده دارد. قطبي يک گزينه جدي براي پرسپوليس است ولي بايد شرايط آينده را ديد. او با ژاپني‌ها قرارداد دارد اما به نزديکانش گفته خيلي دوست دارد حداقل يک‌بار ديگر شرايط براي حضورش در پرسپوليس فراهم شود.


* هنوز محبوب است؟


قطبي در شرايط خوبي ايران را ترک نکرد و به نوعي مي‌توان گفت سال 87 پرسپوليس را تنها گذاشت اما اين مربي هنوز ميان طرفداران پرسپوليس تا حدي محبوب است و بايد ديد اگر يحيي در ادامه کار نتيجه نگيرد مديريت پرسپوليس روي او مانور مي‌دهد يا نه؟!


* اهميت جام حذفي


رويانيان تا امروز بيشتر از 6 ماه با هيچ مربي‌اي کار نکرده اما گل‌محمدي مي‌تواند در اين ميان يک استثنا باشد. براي يحيي بازي با ذوب‌آهن و داماش در جام‌حذفي حتي از بازي ديروز با سپاهان مهم‌تر است و او به هر طريق ممکن بايد جام‌حذفي را تصاحب کند تا ماندگار شود اما به هر حال از علاقه قطبي براي بازگشت نمي‌توان بي‌تفاوت گذشت و او دوست دارد اگر فصل آينده هم نشد در سال‌هاي بعد بالاخره به پرسپوليس بازگردد.


* سال 87؛ ‌800 ميليون


مبلغ قرارداد يحيي کمتر از‌600 ميليون تومان است، در حالي‌که دنيزلي حدود 2 ميليارد تومان و ژوزه حدود 3 ميليارد تومان گرفته بودند. اين‌که قطبي در صورت بازگشت با چه مبلغي کار کند معلوم نيست. آخرين ‌بار در سال 87 او حدود‌800 ميليون تومان دريافتي داشت که در آن سال پول خيلي زيادي بود و قطبي را تبديل به گران‌ترين مربي ليگ کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها