کد خبر: ۱۱۴۵۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
يك سايت ضدانقلاب و حامي فتنه به‎نقل از فائزه هاشمي رفسنجاني اهانت و فحاشي‌هايي را درباره مسئولان اجرايي كشورمان منتشر كرد.

به گزارش فارس، سايت ضدانقلاب و حامي فتنه "روز آن‎لاين " در گفت‌وگويي كه از فائزه هاشمي رفسنجاني منتشر كرده نوشته است كه فائزه هاشمي مسئولان اجرايي كشور را عده‌اي اراذل و اوباش و لات و رجّاله خوانده است.

فائزه هاشمي كه گويا به بهانه توهين‌هاي يك فرد به وي، در اين گفت‌وگو شركت كرده، خود گوي سبقت را از نامبرده ربوده و گفته است: "در زمان شاه اين شعبان بي‌مخ و دار و دسته‎اش بودند كه مثل همين اراذل و اوباش با رفتار وحشيانه و جمع كردن رجّاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشون برخورد مي كردند. حالا هم متاسفانه همون ادبيات و همون روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و اين حرفها انجام مي‎شه. اداره مملكت الآن با همين رجّاله‌ها و اراذل و اوباش است. آدم چي مي‏تونه به اين جريان بگه و چه انتظاري مي‎تونه داشته باشه؟ "

فائزه هاشمي تا اين لحظه سخناني را كه به نقل از وي در سايت‌هاي ضدانقلاب منتشر شده تكذيب نكرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
از یک فرد بی ادب عقده ای که شکست های متعددی در زندگی خورده و غیر از خودش، همه را مقصر و ... می داند، جز این انتظاری نیست. بیچاره پدری که چنین فرزندانی دارد
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۵۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
خدائیش حرف دروغی گفته راست گفته دیگه!! بابا! واسه چند ساعت هم شده از اون پایگاهتون بیاید بیرونو مردمو ببینید...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
چگونه است که از هزار و یک دروغ رسانه های ضد انقلاب آنکه در تخریب مخالفین لازم باشد نقل میشود ؟ یا اینکه سخنان را جور دیگر بر مخاطبین تحمیل میکنید ؟ آیا شخصی که قبل و بعد از انقلاب یکی از ارکان اصلی نظام بوده فقط و فقط بخاطر انتقاد از دولت باید چنین تخریب شود و فرزندانش را به بهانه ی فساد اقتصادی بدون مدرک و تنها با تهمت و جو سازی از میدان بدر کرد همان کاری که دشمنان نظام سالها به دنبالش بودند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
حالا اگر قوه قضائیه حامی عدالت است
بررسی کند اگر صحت دارد اقدام کند
درود بر عدالت واقعی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها