کد خبر: ۱۱۴۴۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفقیت و کسب سه امتیاز در بازی مقابل سپاهان سکوی پرتاب ما در بازی‌های آینده است.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: پس از اتفاقات بازی با گهر که ما یکباره در نیمه دوم غافلگیر شدیم چند بازیکن خوب خود را به دلایل مختلف از دست دادیم اما روحیه خود را برای بازی مقابل سپاهان از دست ندادیم.

وی افزود: ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر ایران و شاید آسیا به میدان رفتیم. سپاهان در چند سال گذشته با مقام‌هایی که آورده ثابت کرده که تیمی با برنامه و با هدف است.با این دانش به مصاف این تیم رفتیم و خوشبختانه از همان دقیقه اول نشان دادیم برد می‌خواهیم.

حسینی ادامه داد: در 10 دقیقه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم و حتی توپ به تیر دروازه حریف خورد. به نظرم بازی قابل قبولی را همه بچه‌‌ها انجام دادند و پس از مدتی که هواداران ما بردهای شیرین را نچشیده بودند این برد به آنها چسبید.

وی افزود‌: در طول 90 دقیقه هم حتی زمانی که آنها 10 نفره نبودند باز هم توپ و میدان دست ما بود اما همه بچه‌ها می‌دانند که دیگر بازی با سپاهان تمام شده و باید این روند را ادامه دهیم. ادامه دادن این روند خیلی مهمتر از مسائل دیگر است تا حداقل در این هفته‌های پایانی خودمان را ثابت کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره شناختش از سپاهان خاطر نشان کرد: با خلعتبری در تیم ملی همبازی بودم و اکثر بازیکنان سپاهان را همراه با بنگر می‌شناختیم، همین موضوع به ما کمک کرد تا یک روز خوب را داشته باشیم.

وی افزود: من پس از بازی گفتم دوست نداشتم آن صحنه درگیری به وجود آید اما وقتی دیدم نیلسون افتاده و ضربه می‌خورد کمی ناراحت شدم. ولی از همه عذرخواهی می‌کنم و این هم جزئی از شرایط فوتبال است که برخی اوقات آدم کنترلش را از دست می‌دهد. دیگر تکرار نمی‌شود.

حسینی در پایان در پاسخ به این سوال که باز هم دوست نداری درباره بی‌احترامی‌ هواداران سپاهان حرف بزنی گفت: نه، هیچ‌وقت خاطرات خوبم با سپاهان را در اصفهان فراموش نمی‌کنم. شرایط فوتبال همین است و حالا من باید با پیراهن قرمز برای پرسپولیس بجنگم. برای سپاهان هم از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. ما روز گذشته فقط به خاطر خودمان بازی کردیم نه هیچ کس دیگر. امیدوارم در بازی مقابل آلومینیوم که بازی خارج از خانه است این روند را ادامه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها